click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Sunday, November 6, 2011

Happy Belated Birthday Mr. Mark :)

Assalamualaikum semua :)
Jumaat lepas, 4 November 2011 kan adalah Hari Lahir ulang tahun Mr Mark a.k.a En Naqiuddin :)
okay..inilah Mr Mark tu..hehe :D honestly, teacher memang cikgu yang sporting..aku dan geng selalu usik-usik teacher dan teacher pulak jenis yang layan je kitorang ni..tak pernah terpikir dapat rapat dengan teacher sebab teacher pon tak pernah ajar kitorang..tup tup dalam masa setahun ini kitorang ngam ngan teacher..:) 
En Naqiuddin :)
Selamat Hari Lahir..Semoga teacher terus success dan ceria selalu dalam kehidupan..Semoga teacher sentiasa diberkati Allah..and for the last, saya terharu sangat bila teacher kata teacher sudi jadi Bestfriend saya..hihi :D dan saya terkejut teacher baca blog saya juga..THANK YOU teacher ! bukan saya takmahu beritahu siapa dia kat teacher tapi sebab saya malu dan saya rasa semua ini main-main je..saya takmahu ambil semua ini sebagai serius..teacher pon kata jangan bercinta time study dan jangan cari budak Majidee..kalau betul saya jadi kahwin dengan dia saya story mory kat teacher ekk..hahaha :D tapi ini cuma kisah dongeng je teacher..saya dan dia cuma berkawan :) trust me ! 

p/s : Kita Kawan Sampai bila-bila ek teacher..hehe :D
byeee !

2 comments:

Anonymous said...

Haaaaa... Teacher baru berkesempatan bace blog ko kali ni... Life's been busy for me towards the end of the year. Anyway, I stand corrected. When u said "Jgn cari budak majidee", tu bukanlah maksud teacher. Maksud teacher yg sbnarnye ialah jgn cari budak skolah majidee. Sbb nye simple, skool isn't a place where u do that. Sekolah tu cume tempat persinggahan untuk ko amik/buat 'bekal' bg perjalanan yg sangat panjang. Later in life, u'll stumble upon a lot of faces and individuals. Until then, it's a loss to think that u've found someone to settle down with.


p.s: ye ke ni nak kwn sampai bile2... cam x caye je. kekekeke :P

fazilah 94 said...

wahhhh xD lahh ingat teacher tak sudi nak baca blog saya lagi..hehe xD Terima Kasih teacher..:') insya Allah, i wanna being a strong girl :) lepas ni, saya nak teacher lah pulak jadi penasihat saya..boleh tak ? teacher best lah ! terbaekkkk !

p/s : alahhh boleh lah ye teacher ..saya nak kawan dengan teacher sampai bila-bila..boleh ekk ? hihi..insya Allah, saya kahwin nnti saya akan jemput teacher punya..xP

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...