click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Thursday, October 20, 2011

Misi berjaya :)

Assalamualaikum..
pwewiiittt ! hai semua !

hari ini saya rasa saya nak berblogging puas-puas kat sini..nak tulis macam-macam kat blog saya ni..saya tahu ramai yang rindu saya kan kan ? ahakss :D *geli boleh xP 
Rasanya dah lama saya tak ketawa terbahak-bahak macam tadi..Rasanya dah lama saya tak dengki-dengki/usik-usik/manja-manja dengan Cik Susi, Cik Hajar dan Cik Ayu kat sekolah..*tapi pernah ke saya berhenti dengki Cik Ayu ? ..hehehe :P okay..memang lain benar rasanya sejak beberapa hari yang lalu..entahlah..memang hilang semangat tempoh hari..huhu..Sorry sangat-sangat kepada sesiapa yang Kecik Hati dengan saya kerana sejak dua menjak ni saya asyik buat muka "tempe" je dengan kalian..bukan niat nak sombong ke apa..tapi mood nak senyum tu takde buat masa tu..huhu..Sorry ! Saya pon taktahu kenapa saya sedih..padahal ia macam perkara mudah je kan..? Hilang Seorang Kawan ...tapiiiiiiiiiii sedih lah Hilang Kawan..:'( Memang aku akui..aku banyak sangat nangis hari tu..entahlah, sedih dah memang sedih tapi yang tak boleh tahan perasaan terharu menguasai diri..:') Bila setiap kali Cik Ayu cakap apa-apa kat saya soal hati dan perasaan..saya rasa macam nak nangis kuat-kuat..saya terharu bila dia sentiasa sudi dan paham keadaan saya..saya rasa takut kalau-kalau saya hilang dia pulak lepas ini..uhuhu..Cik NLF, Thank You So Much always be there on my side..Sayang Awak ketat-ketat ahh..muah muah :) :) :) Saya pon nak cakap Thank You kat Muhd Shazril yang selalu cakap dia taknak tengok saya sedih..Tak sangka sampai dia kata dia macam tak jumpa Kak Fazilah yang dulu..huhu..eh akak takde berubah apa-apa lah..akak cuma tak ketawa je..Terima Kasih sudi bagi some advice untuk akak.. :') Thank you lah banyak-banyak kat Mak, Hajar, Susi, Zee, Diana , Alawiah, Ayuni ,Putera dan semua yang selalu suruh aku tabah hadapi semua ni :') Thanks korang ! Sayaaaanggg korang ! rasa bertuah walaupon saya sedih dan tak pedulikan sekeliling tapi masih ada yang sudi bercakap dan suruh saya senyum :')
rasanya semangat aku benar-benar dah datang pagi tadi :) bangun pagi pukul 6:15pagi..*seriously memang aku jarang bangun lambat sampai macam ni kalau nak sekolah..huhu..Mak pagi-pagi tadi dah bagi "tazkirah" kat aku..rasa insaf je pagi tadi..uhhh ==' sumpah ! Aku betul-betul dah dapat balik semangat "gila" aku dulu tu..hehe :D Alhamdulillah..gembira je tadi bila dapat ketawa sampai keluar air mata :D senyum je sampai telinga *sampai ke ? pipi je kutt :) Alhamdulillah MISI saya juga dah berjaya..! saya harap saya akan tetap tabah untuk masa akan datang..Smile for no reason :)
okaylah..bye..insya Allah kalau ada jodoh kita jumpa lagi..hehe :D 
Assalamualaikum :) peace yaww !

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...