click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Saturday, May 26, 2012

Goodbye JB :')

Assalammualaikum.. hai dearies :)
Dalam taksampai 24jam lagi, saya bakal menempuh kehidupan baru.. seorang diri......
tanpa Mak , tanpa Abah, tanpa keluarga tersayang, tanpa cikgu-cikgu TSNI, tanpa sahabat-sahabat yang takmampu dicari ganti :'( Saya akan menempuh semua ujian yang bakal datang seorang diri.. Semuanya terletak pada diri saya sendiri iaitu sama ada saya kuat atau tidak.. Walaupon saya sambung belajar dalam negara je tapi diri saya betul-betul tak bersedia lagi.. Selama 18tahun 3bulan 7hari saya takpernah rasa kehidupan berasrama atau lebih senang cakap jauh daripada kepompong mak dan abah.. Semoga segalanya dipermudahkan Allah untuk saya.. :'(

Terlalu banyak yang saya fikirkan kini.. Kenangan-kenangan semalam berlegar dikotak fikiran ini.. Kata-kata semangat daripada orang sekeliling.. Belajar meninggalkan semua yang saya sayangi..

Mak ,Abah, Abang Lan, Abang Ji, Kak Fiza, Abang Ijal, Kak Az, Abang Saril, Kak Mimi, Kak Yah..
Terima Kasih selama ini jaga orang dengan baik.. sentiasa ada untuk protect dan tolong orang.. orang taktahu macam mana lah kehidupan orang kat sana nanti tanpa kalian.. Insya Allah, orang akan belajar rerajin.. orang tak mampu rasanya nak hampakan harapan kalian.. Doakan orang ye :')

Ustazah Alizah, Cikgu Ratna, Ustaz Jazim, Mr Mark, Cikgu Halidah, Mama Zalilah, Cikgu Norzehan, Cikgu Aidit, Cikgu Khairussalleh, Cikgu Fazley Salleh, Cikgu Suhailah, Cikgu Saifudin, Cikgu Norazila, Cikgu Shamsila, Cikgu Shahila, Ustazah Marlina, Puan Roslinda, Cikgu Hamka, Cikgu-cikgu SKMB, cikgu-cikgu SAMB, cikgu-cikgu SMKTSNI..
Terima Kasih selama ini banyak beri sokongan dan ilmu pada saya.. Dekat mana saya berada, saya tak mungkin akan lupakan cikgu-cikgu saya ini.. Kan saya selalu cakap, karier gurulah yang paling saya kagumi.. so untuk melupakan cikgu-cikgu saya, insya Allah takmungkin terjadi.. Doakan saya ye :')

Zeenathul Azreen, Noridayu, Hajar Purnama Sari, Susiana, Amalina Zulkoad, Suhana Mohd Yunus, Ruhaila, Juliana, Nur Diana Afifah, Farah Nadhirah, Farhana, Norain Ismail, Nurul Hidayah, Mohd Hafizee, Fatihah, Kawan-kawan sekolah tadika, Kawan-kawan SKMB, Kawan-kawan SAMB, Kawan-kawan SMKTSNI.. 
Terima Kasih sangat tau ya sahabat.. pernah bersama diri ini melalui zaman persekolahan yang sangat indah :').. Selamat menempuh kehidupan baru ye semua.. Jaga diri dan jaga solat.. Whenever you are Allah always besides you :') Gonna Miss Youuu guys..

Adik-adik junior..
Nabilah Rahim, Muhd Shazril, Siti Nurul Amira, Adda Syuadda, Ieka Chin, Shamie, Murni Haslindah, Zuhaira Adam, Putera, Syuu Syuhai, Byla Nela, Ayuha Fauzi, Nurul Azura, Diyana Zin, dan ramai lagi.. *nak sebut semua, rasanya takmampu -_-
Jaga diri dan belajar rerajin ye adik-adik.. Hargai masa zaman sekolah ini dengan sebaik-baiknya.. Sure ! korang akan rindu sangat nanti :') All the best ye adik-adik.. akak nak tengok korang berjaya :') 

Kakak" dan Abang" senior..
Cikgu Farid, Kak Snsuhadah, Azan Shukor, Kak Hidaya Mokhtar, Kak Siti Amirah, Hafiq Shazwan dan ramai lagi.. terima kasih tolong saya masa saya perlukan nasihat dan pendapat.. 


Jiran-jiran, saudara-saudara, jiran sebelah rumah (sekolah tahfiz) ;p , dan semua yang mengenali diri ini.. terima kasih bebanyak sentiasa memberi tunjuk ajar dan support saya.. ily :')


TERIMA KASIH SEMUA.. TERIMA KASIH..!
 tolong.. tolong DOAKAN SAYA BERJAYA.. itu je dah cukup :') Gonna miss you home sweet home, tilam, bantal, selimut :')
Goodbye orang jb, insya Allah kita jumpa raya nanti k.. insya Allah !


Ya Allah, aku mohon berikanlah aku kekuatan untuk menempuh semua ini seorang diri disana.. Belajar pengalaman baru.. okayyy, it's fun :') 

Assalammualaikum... Selamat tinggal Johor Bahru :')

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...