click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Friday, May 25, 2012

Sebelum pergi :')

Assalammualaikum semua !
Hari ini saya nak update special punya sebelum saya pergi Kuala Lumpur :') cepatnyaaaaaaaa masa berlalu.. Rasa macam tahun lepas saya baru pandai belajar ABC.. Rasa macam bulan lepas saya baru habis UPSR.. Rasa macam semalam saya baru habis jawab kertas SPM saya.. ya Allah, cepatnyaaaa masa berjalan.. Hari bertukar minggu, bulan bertukar tahun dan masa sentiasa berjalan sampailah saya dah berusia 18tahun 3bulan saat ini.. dan lagi satu hari je lagi saya bakal melangkah ke alam universiti.. :') cepatkan masa berlalu ? pejam celik pejam celik rupanya saya dah hampir DEWASA lah ! Alam dewasa lah banyak benda yang bakal kita tempuhi.. Belajar berdikari, Belajar percaya dan yakin pada diri sendiri, Belajar meninggalkan kenangan semalam :') dan Belajar mengejar cita-cita ! Semoga azam dan semangat ini kental untuk berjaya sampai ke menara gading..
.. إن شاء الله
Tadi last saya dapat jumpa ustazah Alizah.. saya rasa ramai yang kenal cikguAlizah kan ataupun nama panggilan lain puanAlizah/ustazahAlizah/inspektorAlizah.. ehh ? hehe ;p 16 Februari 2008 tarikh ustazah Alizah mula berkhidmat di Smk Tun Syed Nasir Ismail.. Rasanya masa tu ramai yang tak kenal ustazah lagi sebab ustazah ajar petang masa tu.. sesungguhnya Jodoh pertemuan itu di tangan Allah.. Ustazah Alizah jadi guru kelas saya sekaligus guru pendidikan islam saya.. Semua ini aturan Allah :') Hari demi hari saya seronok belajar dengan ustazah Alizah.. Dia suka bercerita dan menasihati pelajar-pelajarnya bila mereka buat silap.. Dari menjadi cikgu, dia menjadi pendengar saya dari menjadi pendengar dia menjadi penasihat saya.. dan sampailah kini.. :') Dia sentiasa bagi dorongan dan semangat untuk melihat saya berjaya.. Saya taktahu nak balas macam mana jasa ustazah pada saya.. tapi saya berharap sangat saya mampu sambung perjuangan ustazah.. Ustazah, doakan saya cekal dan kuat macam ustazah ye :') 
Saya kongsikan gambar-gambar kenangan saya dan ustazah Alizah di TSNI :') 
Gonna miss her :')
dan terima kasih bebanyak untuk ini , ustazah :') *terharu sangat !
Setiap satu hadiah ada maksudnya tersendiri bak kata ustazah...
Jam tangan : Hargailah setiap waktu yang Allah kurniakan sebaik-baiknya..
Beg : Hargailah ilmu dan bawa kemana sahaja awak berada..
Bear : Cikgu nak awak capai hingga ke ijazah atau lebih lagi.. :')
Ustazah ! Saya sayang ustazah........ insya Allah sampai bile-bile.. Terima Kasih ustazah ! Terima Kasih... :'D
Bila saya sedih, ustazah banyak support saya dari belakang.. Bila saya down, ustazah selalu ingatkan saya pada Allah.. Bila saya lupa, ustazah selalu ingatkan saya.. Bila saya tiada siapa untuk bercerita, ustazah sentiasa sudi mendengar dan memahami.. 
Mampukah saya hidup seorang diri ditempat orang ,ustazah ? :( 
Jauh dari keluarga, jauh dari ustazah, jauh dari cikgu-cikgu.. Tiada siapa lagi dah nak ingatkan saya tentang solat, maruah diri, tutup aurat.. Saya kena belajar mengingatkan diri sendiri.. Semoga segala nasihat ustazah menjadi penguat saya di sana.. :') 
Semoga Allah memberkatimu wahai cikguku :') hanya Allah sahaja yang mampu balas segala jasamu.. 
Terima Kasih ustazah ! Alhamdulillah, syukur pada Allah diatas kurniannya ini.. :')
Assalamualaikum.. :')
video Kenangan Terindah :') klik here..

p/s : Setiap pertemuan , akan pasti ada perpisahan akhirnya.. Namun perpisahan hanya berlaku di mata, tapi pertemuan itu kekal di hati :')

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...