click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Wednesday, February 29, 2012

Goodbye C AND C :')

Assalamualaikum.. Salam Sayang dan Rindu buat semua reader's blog ini :) 
saya mulakan post dengan sebiji Kek Blueberry :D :D hihi
Saya ? Saya sihat Alhamdulillah :) Dah dua bulan kita semua sudah melangkah ke Tahun 2012.. Dan dah Dua bulan juga saya berkhidmat di C&C.. DANNNNNNNNNNNNNN hari ini adalah hari terakhir saya berkhidmat di situ.. Perasaan saya ? memang sukar digambarkan.. betul-betul sedih ! Saya TERPAKSA buat keputusan antara cita-cita dan keinginan saya hanya dalam tempoh 5minit.. Saya terpaksa undur diri untuk lepaskan jawatan itu pada orang lain.. orang yang lebih berhak dan yang lebih berpengalaman.. saya di situ hanya mengisi masa dan pengalaman.. Saya pasrah.. Tadi balik kerja ,saya balik dengan pelbagai rasa di hati ini.. Sayu, sedih, terkilan, gembira, menangis, terharu dan banyak lagi.. Saya sayu hati bila terpaksa tinggalkan tempat kerja Pertama saya.. Saya sedih bila takdapat gaduh lagi dengan Kakak-kakak dan Abang-abang di situ.. Saya terkilan bila dapat tahu perkara ini dan buat keputusan di saat-saat akhir..  Saya gembira bila saya sempat berkongsi hasil gaji saya bersama-sama orang yang saya sayang.. Saya menangis sebab saya terlalu sedih.. Saya terharu bila Kakak-kakak saya kat situ terlalu ambil berat kat saya selama ini, lepas ni mesti saya rindu dorang.. terlalu banyak rasa yang saya sedang alami.. SAYA AKUR :') Saya sayang C&C walaupon saya hanya sekejap di situ.. walaupon saya bukan seorang yang "workaholic" tapi dalam tak sedar saya menghargai setiap detik saya kat situ.. walaupon gaji saya kecik tapi jauh dalam sudut hati saya , saya bersyukur dengan rezeki yang sikit ini dan ia juga adalah hasil titik peluh saya sendiri *walaupon jarang berpeluh kat tempat aircond :P :P :P hihi 

Saya menangis dan terus menangis.. Terlalu sedih bagi saya untuk saya lepaskan sesuatu yang saya dah mula suka.. dalam masa 2bulan je macam-macam pengalaman saya dah perolehi dan juga banyak kenangan di situ.. Impian saya nak makan ABC dengan Kak Ayu dan Kak Zai berkecai macam tu je *cehh impian awww :P takpelah, saya kena teruskan kehidupan ini walaupon sebagai penganggur.. hehe :'D eh eh bukan.. saya taknak digelar "penganggur" ek tapi saya nak digelar bakal "Siswazah" :') Insya Allah ! ini adalah impian saya !  saya nak berjaya macam cikgu-cikgu saya .. *kenapa "macam cikgu-cikgu saya" .... sebabnya ialah saya nak jadi macam dorang yang berjaya di dunia dan di akhirat kelak Insya Allah.. sebab ilmu yang diorang curahkan sentiasa bermanfaat dari dulu sampai sekarang :')

okaylah, bye.. lepas ini saya akan cuba rerajin update blog k.. Assalamualaikum w.b.t. :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...