click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Sunday, February 19, 2012

Pelangi Hidup :')

Assalamualaikum :)
Hari ini berapa hari bulan.. 19Februari ke ? 

"ya Allah, aku memanjatkan kesyukuran hanya padaMu diatas kurnian yang telah kau berikan sepanjang 18tahun aku bernafas dimuka bumi ini.."

dah 18tahun saya hidup di dunia yang hanya sementara ini.. saya bersyukur saya masih mampu bernafas, berjalan, bekerja macam orang lain, bercakap, mendengar , melihat, ketawa, menangis dan banyak lagi.. Saya masih sesempurna sebagai seorang manusia.. Alhamdulillah :) Dari meniarap, saya bertateh.. dari berjalan saya berlari..dari sekolah tadika saya ke sekolah rendah.. dari sekolah menengah saya ke alam pekerjaan.. Semua itu dah tercatat di Luth Mahfuz.. tetapi saya yang mencorakkan keputusan UPSR, Sijil Darjah Khas, PMR dan SPM saya,, semua itu saya yang corakkannya tetapi dengan izinNya juga.. saya juga yang mencorakkan masa depan saya sama ada cerah atau sebaliknya dengan usaha doa dan tawakal.. Mati itu pasti ! bekalan untuk Akhirat mesti sentiasa diperiksa.. Jika saya pergi esok atau hari-hari berikutnya, saya mohon ampun akan segala salah silap saya pada semua dalam menjalinkan hubungan sesama manusia :')
Memang perit apa yang saya lalui beberapa hari ini.. saya jadi pendiam akhir-akhir ini tapi hakikatnya Allah je yang tahu apa yang sedang hati saya lalui...saya taktahu nak cerita kat siapa.. urm, tadi saya pergi karaoke, saya nyanyi semua lagu yang saya minat .. saya ingat saya dapat lepaskan semuanya kat situ tapi hati ini masih tetap sedih.. luahkan dalam nyanyian taksama kot dengan luahkan dalam berdoa di atas sejadah.. yes, i miss Him ! saya berharap apa yang berlaku ini tak mencerminkan diwajah saya tapi cukuplah hanya dihati saya.. 

Terima Kasih diatas doa dan ucapan daripada semua :') Bila hari lahir kita tiba, mesti kita akan tahu siapa yang benar-benar sayangkan kita kan ? :') takpelah, saya tak marah pon sebab saya ikhlas sayangkan semua orang.. tak sedikit pon saya nak main-main dalam menyayangi/mencintai.. Saya ikhlas :) Semoga Allah memberkati semua orang yang saya sayang..

Akhir sekali, Selamat Ulang Tahun Hari Lahir Cik Siti Norfazilah.. iloveyou :D 
Assalamualaikum...

2 comments:

ikin said...

keep it up gurl ;)..
masih banyak benda yang kite kene tau dalam dunia ni...kuatkan semangat <3

Anonymous said...

Happy birthday :D
Semoga panjang umur n murah rezeki. Udah2 lah nak sedeyh2 psl cinta... Ingat satu je, klu ade jodoh x kemane... hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...