click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Thursday, January 26, 2012

Saya dan C&C !

Assalamualaikum.. hello guys :) sorry baru sempat update..
Tak sangka lagi kurang sebulan saya dah nak 18tahun.. usia yang sangat mencabar untuk zaman serba moden dan penuh dengan dugaan ni -__- Tanpa sedar banyak pengalaman baru yang saya sudah ceduk dalam hidup ini :) Ahad lepas, 15 Januari 2012 saya dijemput hadiri Company's dinner.. memang tak sangka ! baru 2minggu kerja dah dapat join dinner dengan staff-staff yang lain :)


makanan tradisi Masyarakat China.. memang takleh nak telan lah..banyak Halia -__-


yang kiri tu Abang Zaiful, suka buat lawak kat Office.. dan YANG KANAN itu lah BOSS aku yang baik hati Mr. Eric Chai :)
*boleh lak dia nak makan satu meja ngan kitorang :')




banyak kan laukkk ? yang makan patutnya 10 orang satu meja bulat.. tapi meja kitaorang hanya  6orang je yang makan..so makan besar lah kitorang.. heee :D


 logo C&C :)
dari kiri : Leong (si mamat yang blur je bila masuk office) , kak Yafan (selalu ajar saya akaun sampai saya stress!), kak Tai (wife Wee Siang),Wee Siang (yang suka dengki saya dekat office dan bagi saya biskutt ) me, Kak Zai ( baik sangat dekat saya , selalu tolong saya bila saya ada masalah) , Kak Peggy (talkactive dan suka ajar orang bila orang tak paham) dan Abang Boy (kaki pengacau dekat office, suka usik budak-budak ofis) :D


KELUARGA baru sayaaa :)






Terima Kasih Boss, Miss(wife Boss) , Abang-abang, Kakak-kakak, Anak-anak Boss dan semua  yang terlibat dalam Company ini :) anda semua dah mengajar saya banyak tentang erti kedewasaan :')
p/s : Saya rindu sangat setiap kenangan saya dekat SMK Tun Syed Nasir Ismail :') Rindu cikgu-cikgu TSNI yang memang sporting gilewww !! :') miss youuuu !

1 comment:

Ainnnn said...

http://sukapadahijau.blogspot.com/2012/01/tagged-from-tieqa-comel-dan-ade-sedikit.html

tagged,dh jwb sila bgtau (:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...