click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Tuesday, January 10, 2012

bertahan ?

Assalamualaikum.. sampai bila aku mampu bertahan ? kadangkala aku takut untuk buat semua ini dengan sepenuh hati aku.. dan aku paling risau bila orang lain cuba mahukan yang terbaik daripada aku.. Aku masih baru ! tak semudah ini, untuk aku galas semua ini dalam masa seminggu ! Aku dah cuba buat sehabis mampu aku untuk pekerjaan ini.. ia tak semudah seperti jangkaan orang lain.. 
ya Allah, aku harap aku mampu bertahan Demi orang-orang yang aku sayangi.. yang selalu menjadi tulang belakang aku untuk aku terus redha dan cekal :'/ terutamanya Mak aku.. bantu aku ! kuatkan aku ya Allah :'(
guys, tolong doakan saya ye :')
May Allah bless you too :')
Assalamualaikum...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...