click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Sunday, December 18, 2011

Merlin :)

Assalamualaikum..hai everybody :)
Tadi saya tengok Merlin.. dah lama tak tengok cerita ini.. hari tu terlepas satu episod.. huhuk.. best lah cerita tu.. suka tengok Merlin buat magic2.. hehe.. ce tengok..
comel kan kan kan ? cakaplah dia comel kan ? C O M E L ! ada lesung pipit..hehe xD 
yang ini pon apa kurang hebatnya.. badan dia sasa tauuu.. awww bestnyaaaa xP
Dia hensem ! hensem sangat kottt xP
Diorang memang aku tunggu-tunggu setiap kali cerita Merlin kat tv3.. takdapat nak tengok Superhero aku ,dapat tengok dorang pon okaylah :") .. haha.. Superhero, saya minta maaf ek.. saya nakal kan ? Sorry ! imy :')
k goodnight, bye.. Assalamualaikum :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...