click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Thursday, December 29, 2011

I'm Back :P

Assalamualaikum.. hello semua :) I'm Back ! Sorry lama tak update, banyak sangat perkara yang berlaku yang membuatkan mood aku untuk berblogging hilang.. urmm, Hari ini aku nak cerita perjalanan hidup aku sepanjang hari ni.. eccehh  :P Biasalah hidup seorang penganggur, apalah sangat yang Speciaalll kan ? xP hihi.. hari ini aku bangun pagi pukul 6:15PAGI *Awal tak ? xP terus mandi dan solat Subuh, pastu tolong Mak dan Abah kat kedai, Jadi MasterChef kat Dapur *eccehcehceh xP , Bersihkan peti sejuk bla bla bla then pukul 12 Tengah hari gitu gi rumah CikAyuuuu *aww aww rindu kat deskmate aku ni :P.. Kitorang tengok wayang tau :P cite The Smurf sambil makan sampailah waktu zuhur.. pastu kitorang pergi Giant , pergi shopping barang dapur :P haha then kitorang makan kat Marrybrownnnn :D Best woo, lama tak kuar rumah camni.. tapi lagi best kott kalau Hajar, Susi dan Chela ada sekali :'( rindu sangat dekat dorang.. dah dekat dua minggu tak jumpa tauuu ! huhu 
I miss you :'/

Budak gediks :P hehe :D TICHAAA !





Balik tu dalam pukul 4 lebih saya terlelap.. Alamak tertido masa asar pulak tadi..huhu.. urmm tiba-tiba teringat kat dia , dia pernah nasihatkan aku jangan tidur masa Asar ,buat aktiviti yang mengembirakan ,mandi bla bla bla :') Superherooo :'D imy ! urmm petang tu sempatlah juga tengok Drama Indonesia favourite aku iaitu ANUGERAH.. Wulan dah tahu siapa mak kandung Anugerah tauu.. pastu tengok Final Drama Tentang Dhia.. meleleh air mata aku tauu.. sedih gila ending dia.. Dhia meninggal dunia bersama-sama dengan Zikir :'( Zikir sakit angin ahmar Dhia pula Kanser pangkal rahim tahap ketiga..huhu pastu malam aku tengok Drama Seram kat tv3 cerita apa ntah, taktahu pulak tajuk dia.. tapi macm seram ah.. dahlah malam jumaat menaik je bulu roma aku tadi.. huhu pastu tengok cerita 3idiots.. wahh ! Best wokk cite tuu ! Aamir Khan hensem gileeee :P 




tengok tv je kan aku ? haha okaylah kan ? siapa lagi nak tengok Drama yang ditayangkan kat tb tu kalau bukan aku, ye tak ? hehehehe xD
pastu aku update blog dan hasilnya inilah.. taraaaa ! hehe :D 
okay, sorry malam ini aku melalut banyak sangat.. xP Thank You pada semua yang selalu baca blog ini :'D
k goodnight semua.. Muah Muah :) Assalamualaikum !

p/s : Maafkan saya, sebab saya rindu Awak sangat.. bila handphone saya bunyi saya berharap itu datang dari Awak tapi...... huhu I miss you Superhero :'( 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...