click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Friday, December 23, 2011

Happy Birthdayyyy :D

Assalamualaikum..
Hari ini aku nak dedikasikan ucapan Selamat Ulang Tahun Hari Lahir kepada birthday boy dan woman :D 
23 Disember :)
Birthday woman :D
Kak Ipar - Kak Fiza :D
Family Abang Romzi :) Semoga Bahagia selalu ...
Ini ah kakak ipar aku.. dah dekat 11tahun dia jadi kakak ipar aku.. tapi aku dah anggap dia macam kakak aku sendiri.. :) sejak aku kecil sampai lah aku besar, bila aku beli sesuatu yang BARU aku akan jadi jakun nak tunjukkan dekat kak fiza., heee :D entahlah, dah jadi habit kot sampai lah aku dah dekat masuk 18tahun ini, masih tak berubah :D anyway, Selamat Ulang Tahun Hari Lahir kak fiza.. Semoga gembira dan success selalu..May Allah Bless youuu.. ily :)
Birthday Boy :)
Muhd Shazril..
Siapa ini ? haha, saya tak kenal.. mungkin Tuan dia kenal.. heheh :D
Shazril, Selamat Ulang Tahun Hari Lahir.. Semoga kamu terus success dalam hidup.. jadi Anak yang Soleh, Pelajar yang rajin dan Suami yang Bertanggungjawab :)
GOODLUCK in your SPM 2013 ! Buat yang terbaik tauuu.. kalahkan akak ek.. kamu dah kalah masa PMR dengan akak so jangan give up teruskan usaha ek.. HAHA *gelak jahat :P
Jangan Lupakan akak tauuu !
ily :)

ok bye, Assalamualaikum my readers :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...