click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Saturday, October 1, 2011

sejuta harapan :)

Assalamualaikum..hai ! tadi baca blog Ayu..alahai rasa sayang semakin menebal pada cik Ayu saya ini..toce toce "awekku gangster" :P hihi 
macam mana korang sayang kawan korang macam tu lah saya sayang kat kawan-kawan saya..saya sayang sangat kawan-kawan saya..bagi saya mereka macam Nadi dalam hidup saya..saya akui dalam banyak aspek saya lebih mengutamakan kawan daripada diri saya sendiri..takdapat saya bayangkan hidup saya ini tanpa seorang kawan..saya suka kawan dengan ramai orang..tapi tak bermaksud saya akan lupa kan siapa yang pernah menjadi kawan/teman/sahabat dalam hidup saya..kan saya pernah kata...KAWAN BILA LAGI LAMA, LAGI BERHARGA :) ya Allah semoga Kau rahmati dan kekalkan setiap perhubungan dan persahabatan aku dengan sahabat-sahabatku :) sayangi mereka sebagaimana Kau menyayangiku :)
mereka merupakan teman yang terhebat pernah saya miliki..:) hampir dua tahun mereka menjadikan hidup saya penuh dengan warna warni dan penuh ceria :D korang rasa saya sayang dorang ke tak ? hihi..offercossss lah sayang :) tiada dorang tiada tempat saya nak bermanja, bergosip, mengediks (opss :P) kan kan ? dorang banyak bantu saya terutama dalam study..Thanks guys :) Dirimu terlalu berharga :)
JUE, AYU, FAZ, FARAH, AMAL, SUE DAN DIANA :) BESTIE forever !
korang ada kawan lama tak ? tak kisahlah kawan masa tadika ke kawan masa baby ke..tapi korang pasti pernah ada kawan kan ? tarapapapaa ..hahh ! inilah mereka kawan-kawan saya masa saya duduk kelas UM dulu..sekarang semua dah berpecah-pecah macam bunga dikopak-kopakkan kelopaknya..sorang kat SBP Kluang ,dua orang kat SMK Teknik JB dan 4orang kat SMKTSNI..tapi walaupon kami berpecah sebagai 7kelopak bunga tapi kami tetap berasal daripada satu kuntum bunga..saya berharap satu kuntum bunga takkan melupakan antara satu sama lain..masing-masing memerlukan antara satu sama lain untuk menjadikan sekuntum bunga right ? macam tu lah harapan saya pada persahabatan saya dan mereka..saya sayang mereka..dan saya juga rindu mereka..saya harap mereka tak lupa saya walaupon saya dah tak setaraf dengan mereka :( kawan bila lagi lama lagi berharga itu lah harapan saya ..pada Zee, Che'la, Farhana, Norain, korang juga merupakan persahabatan yang aku mahu jaga sampai nafas terakhir..:') kepada semua yang pernah menjadi sahabat saya..Terima Kasih banyak-banyak sudi berkongsi rahsia dan kehidupan dengan diri ini..:') Biar hilang kekasih hati tapi jangan hilang sahabat sejati :)

siapa tahu..kita takkan pernah berpeluang memiliki sahabat sepertinya jika kita melepaskannya dari hidup kita ini...assalamualaikum !

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...