click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Thursday, September 29, 2011

Happy Birthday Ustaz Comel xP

Assalamualaikum..hai follower hai blogger hai semua :)
hari ini kan Hari Lahir cikgu yang paling tip top di TSNI..jeng jeng jeng xP
29 September 19** :P
comel kan bila ustaz bergambar senyum ? manissssssss gitu..ahaks :D ini tak , bila bergambar mak aihh muka macam baru lepas gaduh..hehe :D Ustaz Ahmad Jazim yang comel..Selamat Ulang Tahun Hari Lahir erk :) Semoga ustaz sentiasa gembira dalam setiap perkara yang ustaz laksanakan..Semoga ustaz selalu dimurahkan rezeki dan sentiasa memperolehi kesihatan yang baik..Saya nak ucapkan Terima Kasih bebanyak kat ustaz sebab selalu bagi nasihat, tips kat saya bila saya ada masalah dalam study ..kira ustaz macam penolong Ustazah Alizah lah..hihi :D dan terima kasih juga selalu sudi jadi Teman Bergaduh saya..HAHA :D ustaz kan selalu dengki saya kan ? ada je benda yang ustaz nak usik saya..huhu..sabar je lah..apapun, ustaz memang baik..Terima Kasih tau ustaz :') saya ingat lagi, tahun lepas geng hi-5 saya ada buat sambutan hari lahir ustaz kan ? sedih juga bila tahun ni takdapat celebrate macam tahun lepas..takpelah..harap ustaz tak kecik hati..happy birthday tau ustaz :)
okaylah..daaa~ 
Assalamualaikum !

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...