click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Thursday, July 14, 2011

coretan tentang hati ini -_^

Assalamualaikum semua ..
Apa yang harus aku lakukan demi menimbus kesilapan ini ? BESAR sangat kah ? kenapa HANYA KAMI sahaja yang MINTA MAAF..?? kenapa HANYA KAMI sahaja yang bertungkus-lumus mencuba pelbagai cara demi meraih kata maaf dari cikgu ?? HINA SANGAT ke kami ni ?? ya Allah..tak pernah dalam hidup aku..aku PUTUS ASA nak minta maaf dengan seseorang..aku pon ada EGO ada HATI ada SeKEPING HATI yang bukan untuk terus-menerus untuk disakiti/dilukai dalam diam..


buat apa aku nak terus menerus hukum diri ini ... sekalipun memang aku bersalah..tetapi aku dah bertungkus-lumus minta maaf dengan orang yang sememangnya egonya cukup tinggi..dengan orang lain dia boleh bertegur sapa tetapi dengan kami ? ye CIKGU..Hina sangat kan kami hingga cikgu nak pandang kami pon dah taksudi..yang saya rasa KESAL sangat..walhal,hal ini bukan berpunca daripada kami sahaja..habis masa cikgu tanya nak buat AMALI tu ..kenapa ada juga pelajar-pelajar LAIN yang menyokong dan setuju ???dan kenapa HANYA kami yang kena TEMPIASnya ??? kalau cikgu taknak buat..bagitahu lah..kami bukan budak kecil..kami dah mampu fikir antara benda baik dan buruk..so takperlulah hanya dengan kesilapan yang sememangnya tidak sengaja kami lakukan..cikgu hukum kami selama berhari-hari..:'( 
saya harap saya dan sahabat-sahabat saya TABAH untuk menempuh Ujian ini..meski pahit dan kelat yang harus kami TELAN dalam diam..kami redha..kami percaya Satu Hari nanti rahmat dan pertolongan Allah pasti akan tiba untuk kami ..rasa macam orang IDIOT pon ada..==' TABAHLAH HATI..masih ada lagi yang sudi menyayangi diri ini :') Sahabat, Tetaplah Kuat bersama AKU..wahai NoridayuMSuleiman,wahai HajarPurnamaSari dan wahai Susiana...even kita sedih macam mana pon..ketawa tetap aktiviti kita kan ?? hehe..ILOVEYOU banyakbanyak ! hehe :D pegang kata-kata ini wahai sahabatku "Kerana tidak ada kemanisan tanpa ada kepahitan,dugaan dan rintangan..Mengecapi kebahagiaan memerlukan pengorbanan..Setiap kesenangan akan ada bayaran..Contohnya Tuhan hadirkan pelangi yang indah dan kicau burung yang menyanyikan kedamaian selepas hujan.." :')
satu infomation terkini yang aku terima tentang Ustazah Alizah ialah Hari ini Ustazah dan AyahIbu Akak serta adik lelakinya akan bertolak kembali ketanah air :) semoga perjalanan ustazah pulang ketanah air berjalan lancar dan selamat sampai ke rumah,bertemu suami TERCINTA dan anak-anak yang dikasihi yang sedang merinduinya dan SELAMAT KEMBALI ke SMKTSNI..wochh !
 IMISSYOU badly PUAN PENASIHAT :'(
baiklah..hanya ini yang mampu aku kongsi di blog yang COMEL ini..kihkihkih :D apapun yang terjadi..senyum lah ketawa lah kerana ia Ubat yang Paling Murah untuk hati yang sedang sedih :') Jangan risau..Allah sentiasa ada bersama kita..biarlah kita hilang kasih sayang seorang manusia tetapi janganlah kasih sayang Nya :)
tulisan dari hati ;
fazilah94

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...