click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Wednesday, June 1, 2011

happy birthday "MAMA" Zalilah ^_^

nak ucapkan dekat "mama" kami (hi5) ini :
HAPPY BIRTHDAY :D
nak letak gambar cikgu . . tapi sbab saya sayang sangat dekat cikgu . . saya letak pic profile FB cikgu je lah  hehe ^_^

selamat ulang tahun hari lahir yang ke ..................... saya pon taktahu..20 kot .. hehe ^_^
smoge cikgu terus tabah dan success dalam menghadapi hari hari yang mendatang ;)
smoge cikgu dilimpahi rezeki yang diberkati dan panjang umur
semoga Allah sentiasa permudahkan yang sulit utk cikgu hadapi :D
semoga cikgu bertambah cun dan manis gi sekolah hari-hari..hehe *gurau :)
DAN
saya sayang sangat "MAMA" ZALILAH saya ini ..
betul tak AYUCOMEL,HAJARCUN,SUSICUTE,CHELATEK ???
we love so much Puan Zalilah right ? heeee :D
btau : thanks cikgu being the best teacher and MOM to us :')
ILOVEYOU ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ muahhh ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
byeeeee :)

2 comments:

Anonymous said...

Salam,

Terharu saya :)
Semoga awak serta Hi5 akan terus berjaya dalam segala lapangan serta akan menjadi sebagai pelajar cemerlang SPM 2011. Tingkatkan lagi usaha. InsyaAllah.

Thanks for the post, Fazilah..

fazilah 94 said...

Wassalam.. ;)
wahh saya lagi2 terharu sbb cg sudi baca blog saya..macehh cg :')
insya Allah..terima kasih cg sbb doakan kami berlima ni..walaupon kami ni "nakal" sgt kat skolah..hehe ^_^
weLOVEyou tau cikgu..heeee :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...