click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Wednesday, June 1, 2011

3h2m di KEM KAIZEN ^_^

Assalamualaikum...heyy guys ;)

ingat tak aritu aku bgthu aku ada gi kem ?
aku KENA gi Kem KaPA 3h2m di KEM KAIZEN,Pontian . . sumpah lah, kalau suruh aku gi kem tu lagi . . aku tak mo . . seksa beb dekat kem tu. . bukan aktiviti yang aku maksudkan . . tapi kawasannya lahh. . bayangkan pukul 5pagi air takde nak mandi. . sape seh tak nyirap. . tapi nasib bek lah aku takbangun awal masa tu. . mula2 bercadang nak bangun kol 3:30PAGI tapi bila alarm dah berbunyi, aku terus off dan sambung mimpi indah balik. . hihi ^_^ terbaekkk !
opss lupa nak cerita , tahu ak , apa kenderaan ktorg dari MAJIDI sampai ke PONTIAN ? bas pak yus ! bas yang aku tak jamin je akan sampai ke destinasinya . . ampun pak yus ! cuma kami takut akan keselamatan kami je time tu . . yelah pak yus siap bagi nasihat lagi suruh baca doa masa nak gerak. . huhu >_< tapi ALHAMDULILLAH..semua dipermudahkan Nya utk kami ;) sampai juga akhirnya. .tepat pada waktu dan masa nya. . hihihi :D
 hari pertama disana aku sudah meceg sahabat2ku di JB, bgthu supaya AHAD hadir dengan cepat buat ku. .tension lah ! seperti yang aku kata, aku tak rela kesitu. . tapi apaapapun ,setiap yang aku lakukan kat sana. . aku lakukan dengan spenuh komitmen . . tanggungjawab kan so kena galas dengan sebaik nya right ?. . JANGAN pulak MELEPASKAN BATUK KAT TANGGA je ;) ingat semua tu akan disoal diakhirat kelak ;) allahullam .. diatas usaha yang gigih daripada kami 18orang kadet PA SMKTSNI dan juga jurulatih kami yang sgt comel kop. Amierzal dan Staff Shah yang sentiasa cool ;) tak lupa buat sweet couple teacher En Jawi dan Cik Maria ;) kami berhempas pulas malam sebelum pertandingan tu..tidur dekat 12pm lebih jugak ar. . apapun itu smua utk sekolah kami, guru2 kami dan paling spesial utk JURULATIH kami yang terlalu byk berkorban utk kami. . :') 
straight to the point, kadet kami telah menjadi JOHAN KESELURUHAN bagi perkhemahan integrasi peringkat ZON SELATAN :')
yg menjadi habuan kami ;
kawad kaki : JOHAN
menyelamat : JOHAN
melawan kebakaran : tempat KETIGA
sangat tidak percaya ! tapi alhamdulillah , benarlah usaha yang gigih dan ikhlas pasti akan ada hasil dan kejayaan yang menanti :')
syukur padamu Ya Allah ! sungguh besar hikmahnya aku pergi kem ini. . maybe ini kem terakhir aku sebagai ahli KaPA kot. .aku tak rasa aku gi peringkat INTERNATIONAL tahun ni. . jauh lah kat terengganu tu. . rindu kang dekat buah hati aku susah plak. . hehe ^_^ by the way,utk junior2 ku di SMKTSNI,teruskan usaha ea. . apa2pun tetaplah sebagai ahli Kadet Pertahanan Awam TSNI ekk. . kalau kamu masuk kadet ni sebab kawan. .memang tak kemana ar. . tapi kalau kamu masuk sebab minat dan ingin cuba sesuatu yang baru. . teruskan. .ia sangat menarik tauu ;)
okehh . . video kawad , MK, menyelamat akan aku masukkan dengan segera . . tunggu . . . . . . maaf diatas kelewatan ini. . hehe ^_^
so inilah sahaja ceretan utk kisah 3h2m di Kem Kaizen . . tiada yang SPECIAL sepanjang tempoh ini . . kerana zahir dan batin ku masih terikat sepanjang tempoh ini. . haha :D :D :D opss..gurau2 je ;)
okeh . . chow cincau . . bye bye . . goodnight . .
Assalamualaikum . . 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...