click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Wednesday, May 18, 2011

apapun yg terjadi, berjalanlah tanpa henti ;)

Assalamualaikum....let's me story about last night ;) hehe
semalam selepas je den offline facebook..den dengan berkobar2 terus pi BACA sejarah dan akaun..then apa yg terjadi ? den TERLELAP laaa..sampai lah den dengor handphone den berbunyi.."tett tett" tanda SMS baru diterima..mula-mula malas juga mahu bangun..dah tidur kan..semua nya best right ? hehe..tapi disebabkan SMS itu drpd seseorang itu..aku gagahi jua..ngeh ngeh ngeh ;) belajar lah aku subjek AKAUN bersama-sama handphone tersayang..mak aihhh..mcm terror benor sehh Akaun dengan Sejarah..honestly, mood EXAM aku dah hilang sejak Jumaat lepas..teruk betul kan ? kepada adik2 ku semua yg membaca blog ini . . jangan ikut perangai kakak mu yang ini ea . . perangai yg sangat teruk = ='
ishh lari dari tujuan asal aku nak update blog pulak.. act , aku nak bgthu pada blog ku sayang aku sangat risau sekarang.. dia bagitahu lagi dia sakit dan demam..dia kata dia SAKIT something..
tp perlu ke aku mention penyakit tu disini ? tak poyahhh lah ekk ..biarlah hi5 je yg tahu penyakit yang aku tanya dorang tu..harap sgt tak seserius mana..dan dia pesan " minum air masak bebanyak." nanti kalau tak sakit mcam dia..ishh tak mo lah..nak tgok dia Sihat selalu..nak tengok dia Aktif selalu..nak tengok dia Ceria selalu..Tuhan, kuatkan dirinya hadapi setiap ujian yg datang dalam hidupnya..
petang tadi..dia kata setiap soalan bebukan yg ditujukan selama ini padaku adalah sekadar " test " utk aku..test apa ? urmm..toksah lah cerita pasal tu.. kalau diberi keizinan saya nak bgthu kat kamu ..
" sekali saya sayang orang tu . . selamanya saya akan sayang dia . . jika terpaksa melupakan dia . . saya memerlukan seumur hidup saya untuk lupakan apa yang saya sayang dalam hidup ini . . jika saya sayang orang tu. . saya memang akan sayang dia betul2. . tak pernah terpikir mahu mainkan perasaan sesiapa dan hati ini . . " 
tutup kes ini lah . . ada dua perasaan yang berlainan tentang kes ini . . = , =
urmm..semalam aku nangis tau . . jujur aku ingin katakan..aku memang dah lama tak nangis gila-gila..sekali dah nangis..mata terus rasa berat je..korang pernah rasa "nikmat" tak dalam sebuah persahabatan ? hehe..ayat bombastik punya..hehehe :D 
ingin aku tekankan disini..
aku sayaaaangggggg korang sangat..sayang korang melebihi segala barang dalam dunia ini..aku bersyukur Allah bagi kalian dalam hidup aku..sumpah seh..bila satu hari tak jumpa dan tak berkongsi suka dan duka ngan korang..aku jadi RINDU ! kalau boleh setiap perkara yg berlaku dalam hidup aku..mahu kongsi dengan korang..kan bagus kalau kita satu rumah..mesti rumah tu tak pernah senyap..hehe :D ILOVEYOU darlingss ;)
~ hi-5 ~

sebuah nilai persahabatn yang menyimpan segala macam rasa dalam hidup aku..motto utk setiap ahli
 "tiada rahsia antara kami" ..haha..bestkan motto nya ? haha..aku sayang sangat persahabatn ini..ia mengubah hidup aku drpd sorang yg suka menyendiri kepada hyperactive..eheheh :D
  susicute, hajarcun, ayucomel, FAZILAHbam..HAHAHA :D ,chelacantek...
yakinlah..fazilahbam selalu sayang korang..kekuatan saya ada pada kebahagiaan korang..teruslah tabah sayangs ;)
we're bestfriend eternity ;) doakan kami :)
byeeeeeeeeee ~ doakan juga kesihatan orang yg sy syang itu cepat sembuh ea..semua orang mahu lihat orang yg dia sayang sentiasa sihat kan..begitu juga saya :(
assalamualaikum . . . . -_-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...