click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Sunday, March 13, 2011

hargai setiap apa yg ada didepan kita ;)

Assalamualaikum..
HAI HAI HAI !
seperti pengetahuan semua..cuti sekolah bulan Mac telah pon berjalan kan ?
yeah hooo ! best kan ?
bestnya dapat tidur siang hari2..dapat tengok tv lama2..hihi :D tapi tak dapat tengok sang buah hati..;( hehe :P
urmm nak tahu apa aku buat cuti ini ?
ingin aku beritahu aku telah mengurangkan aktiviti "alam maya" aku..iaitu ONLINE !
terkejut tak ? hehe
entahlah..malas lah sekarang nak online selalu..tiada apa yang menyeronokkan sangat..banyak sangat benda yg akan buat aku sensitif or bla bla bla..huhu
sebab utamanya adalah internet makin lembap lah sekarang ! BENCI !
aktiviti aku selama dua hari dua malam ini adalah meluangkan masa sebaik mungkin dengan family terutamanya dengan my mother ;)
kenapa ? yelah bulan lepas aku terlalu busy dengan tunas sampai masa dengan family pon terganggu sedikit..
I'm so sorry mum ! walau apapon mak sentiasa di hatiku ;)
aktiviti yg dilakukan ialah kami masak sama-sama, kami tengok tv sama-sama, kami celoteh sama-sama, kami keluar shopping sama-sama..
ouhh ! so sweet ! ;) lama tak rasa semua ini..harap masih panjang lagi nikmat ini utk aku rasai lagi ya Allah..
semoga masih panjang perjalanan hidup ayah dan ibuku :')
pesanan ku :
HARGAILAH SETIAP DETIK IBU DAN AYAH KITA SEMASA MEREKA DIDUNIA INI..BILA-BILA MASA JE ALLAH BOLEH AMBIL MEREKA DARIPADA KITA :'(

INGAT IBU DAN AYAH HANYA SATU SAHAJA DIDUNIA INI UNTUK KITA !
SAYA SAYANG MAK DAN ABAH SAYA..apapon mereka tetap ayah dan ibu saya !



p/s : SEBELUM BUAT SESUATU KITA FIKIR DAHULU..SEBELUM KITA CAKAP SESUATU KITA FIKIR DAHULU..
siapa tahu ungkapan dan kelakuan kita itu akan menyinggung hati ramai pihak..
TOLONG JANGAN SELLFISH..aku muak nak tengok dan dengar org ckp pasal KAU !
tolong jadi matang dan hargai orang sebelum kau nak orang hargai KAU !
byk tohmahan kau lempar kat aku dulu..tapi aku masih tetap anggap kau KAWAN aku dan aku selalu ada untuk KAU !
* keluar drpd topik



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...