click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Tuesday, March 8, 2011

ujian itu manis bila kita SABAR :')

Assalamualaikum..;)
banyak rasanya mahu bercerita dengan kalian tentang kehidupan aku buat masa ini ;)
alhamdulillah..satu persatu dugaan dan ujian berjaya aku hadapi dengan tenang..
benarlah..kesabaran amat penting dalam kehidupan ini..
daripada sabar itu lahirnya iman yang jitu dalam diri kita ;)
~sabtu lepas..aku rasa bersyukur sangat sebab hubungan aku dgn .....dah kembali sperti sedia kala..
dia kata.."baiklah..saya kawan balik dgn awak..toksah2 sediy2 k.." ;)
wahh..terharu gitu.,.setelah hampir sebulan aku tunggu semua tu..alhamdulillah ia benar2 ujian yg manis utk aku rupanya :')
terima kasih ya Allah..terima kasih ea My MR. ;)~
~jumaat lepas,sabtu lepas dan isnin serta hari ini..kami telah mengadakan latihan badminton secara sendiri2 dan tanda suka2..hehe :D aku yg beria2 ajak dorang main jumaat lepas..dan mereka setuju tapi chela takdtg plak jumaat dan sabtu..tapikan perhh BEST GILA bila hi5 lengkap ahlinya semalam ! dapat main badminton dapat gosip dapat air free dari tunas..HAHA :D :D :D best ! alhamdulillah.. terima kasih noridayu, hajar mokhtar , susia (hehe), dan ruhaila yg mewarnai persahabatan ini :D :D :D semoga kalian akan terus mengekalkan persahabatan ini begitu juga aku sendiri..aku SAYANG hi5 :') macam2 lah kita hadapi tahun lepas kan ? sobssobs ..besar makna hi5 bagi aku..even satu hari aku taknampak korang..aku dah rasa rindu kat korang tau :') mana taknya..hari2 ada je berita panas nak dibincangkan dan dipertengahkan..hehe :D :D :D i love love love you all tau..hehe :D~
~entahlah agak sedih dengan ujian yg menimpa dirinya..semoga anda kuat ea..sperti mana anda selalu ajar saya untuk menjadi seorang yang kuat..saya selalu ada untuk anda walaupon dari jauh..saya sayang anda ! ~
okehh..fullstop..ini saja nukilan yang mampu saya taip utk hari ini..haha :D byebyebye..
Assalamualaikum...saya mahu menjadi wanita mukminah :') insya Allah..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...