click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Wednesday, June 20, 2012

Sahabat baru :')

Assalamualaikum guys ! :D
Hai followers :D Hai sayang .. ehhh ;p 
Maafkan saya sebab dah lama sangat tak update sampai ramai yang dah rindu kan ? ehh poyonya.. haha ;p
Alhamdulillah, dah hampir tiga minggu lebih saya di UTM Kuala Lumpur.. Asam Garam Pahit Manis saya dah rasa di alam universiti.. dan yang paling indah sepanjang saya di sini adalah punya sebuah persahabatan yang cukup bermakna.. berkongsi suka rasa bersama teman sebilik, setidur, sekatil, sekelas, sekepala dan segalanya.. ehhh ;p hehe 
Walaupun baru tiga minggu saya disini , saya rasa dah lama saya kenal mereka.. walaupun saya kehilangan hi5 yang dah berjauhan daripada saya rupanya Allah anugerahkan mereka sebagai galang gantinya :')

Saya berterima kasih sangat pada korang sebab korang penghibur duniaku dengan kenakalan kita bersama.. 
Bersama-sama mencoret kehidupan seharian kita.. dan saya bersyukur dapat sahabat yang baik dan tahu membezakan keburukan dan kebaikan.. Saya bersyukur sebab korang membantu saya bila saya ada masalah.. Walaupon kadang-kadang saya malu nak beritahu sebab biasalah saya ini suka menyimpan rahsia.. tapi korang sentiasa ikhlas nak tahu.. Terima Kasih sahabatku.. Dengan adanya kita bersahabat, kita saling lah bertegur antara satu sama lain erkk.. 
Terima Kasih untuk Kak Nurul Izzati :D 
merangkap Kak Long untuk kami semua.. saya takde kakak, so saya gembira sangat dapat seorang akak macam akak.. heee :D sporting, cool, best.. Even setahun je lagi kitorang semua dapat rapat , dapat lepak setiap malam sesama dengan akak.. Saya harap perkenalan ini takkan bertahan hanya untuk setahun je.. Kitorang tetap nak jadi adik-adik akak sampai bila-bila.. Nak jadi kawan akak.. jangan lupa kitorang tau kak :') kitorang taktahu nak balas jasa akak macamane.. We Love Youuu kak zati..
Untuk Syahidah, Fadhilah, Izzati dan Erra.. 
Terima Kasih tau.. err err cuma nak cakap.. I Love You korang.. :')
okay lah.. itu je kot yang mampu saya kongsikan untuk semua pembaca blog ini.. 
Assalamualaikum..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...