click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Monday, May 7, 2012

Keliru. Buntu. Celaru. Rindu *ehhh :P

Assalammualaikum.. 
Hye my reader's blog :)
How are you ? If you not okay.. trust me.. Everything happen have a reason kay :') *k ayat pujuk diri sendiri
Keliru. Buntu. Celaru. Rindu. 
Aku sedang merasai semua tu.. 
Menjadi kebiasaan ek budak lepasan SPM konfius dengan pemilihan kerjaya mereka kan ?.. Bila terpaksa buat keputusan yang besar untuk masa depan.. ya Allah, rapuhnya aku tanpa bimbinganMu.. :/
Siapa kata jadi budak lepasan SPM ni seronok ? perkara yang paling mencabar untuk kami ialah membuat keputusan dengan TEPAT BETUL-BETUL TEPAT demi MASA DEPAN kami..
Tapi Islam itu indah bukan ? Ia adakan solat sunat istikharah untuk kita memohon sesuatu yang masih samar-samar di hati kita.. Bila kita diuji dengan beberapa pilihan yang terbaik di mata kita, sampai taknampak jalan untuk dipilih kan.. MEMANG! ia adalah sangat MEMBINGUNGKAN ! 
Dalam dilema untuk membuat keputusan yang terbaik.. Risau jika tersilap memberi kata putus.. Tersalah pula tindakan yang bakal diri ini lakukan.. Malah mungkin tercicir sesuatu yang lebih penting daripada semuanya :3
Susah kan ???
Dah banyak pendapat yang aku terima hari ini.. daripada cikgu-cikgu, kakak-kakak dan abang-abang seniorku.. Makcik-makcik, Sepupu sedara.. ramai lah wehh.. :3
Terima Kasih ye SEMUA yang sudah menjadi tempat bertanyaku :3 
tapi aku masih BUNTU ! tak jumpa mana yang terbaik untuk aku lagi..
Istikharah fazilah Istikharah.. -___-
Doakan saya ye semua.. :') Semoga saya mampu memilih yang tepat untuk diri saya, keluarga saya, agama saya dan juga untuk semua mereka yang sayangkan saya.. Thank A Lot.. Much Love :')
Assalamualaikum.. Goodnight peep ;D

p/s : Lepas ini, saya pergi jauh.. mesti ramai yang rindukan saya kat Johor Bahru ni kan ? :') huhuhuhu *sedihnya.. emotional ni >_<

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...