click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Tuesday, March 13, 2012

Pandang jauh ke hadapan :)

Assalammualaikum... Saya harap semua pembaca blog ini sentiasa dalam keadaan baik dan sihat.. :)
Dalam hidup ini, kita cuma mampu merancang melaksanakan sesuatu perkara.. Segala yang berlaku adalah diatas kuasaNya.. urm, Salah seorang kawan saya akan pergi menunaikan umrah esok.. Semoga kau dilindungiNya sepanjang disana dan memperolehi ketenangan jiwa yang cukup indah disana.. Apa perasaan saya ? ya Allah, betul-betul sedih.. terkilan sangat takdapat ikut langkahnya juga.. Seperti yang saya katakan tadi, kita cuma mampu merancang, Dia jualah yang menentukan.. ya Allah, permudahkan urusanku.. walaupon ia pahit, tabahkan hatiku :/ Insya Allah, saya percaya jika tiba masanya, dapatlah saya ke sana atas izinNya jua.. 
Lupakan cerita yang menyayat hati saya malam ini.. -_-

Semakin hari , hati semakin risau.. hari-hari rasa tak keruan je.. teringat result SPM 2011 je.. *dah takde dah nak teringat-ingat dia lagi.. Alhamdulillah.. bagus juga kan ? hikhik xD Seriously saya kata, saya tak pernah langsung termimpi pasal result SPM saya.. sepanjang hampir 3bulan saya menanti keputusannya.. Saya tak pernah termimpikannya.. dan yang menambah pelik bin ajaib , orang lain pulak yang mimpikan result SPM saya.. Dulu masa nak ambil result PMR, kakak ipar saya yang mimpi .. dia mimpi masa saya nak ambil result , saya jatuh dua kali .. taksangka lak, mimpi tu memang ada sangkut paut dengan result PMR saya.. Alhamdulillah dan syukur masa tu.. dan saya harap keputusan SPM saya tidak juga mengecewakan orang-orang yang saya sayang :')

Al-fatihah buat allahyarhamah adik Nurul Nadirah binti Abdulllah yang sudah kembali ke rahmatullah .. Semoga roh adik di tempatkan bersama-sama bidadari kecil di syurgaNya .. 
dan 
Sesungguhnya ALLAH ITU MAHA ADIL dan MAHA MENGETAHUI SEGALA YANG TERSEMBUNYI !

Akhir sekali, SELAMAT PENGANTIN BARU :)
buat Encik Jawi dan Puan Maria :)
Alolo sweetnya mereka.. Cikgu Maria so gorgeous rite ??? alah tomey tomey.. hikhik xD
Semoga cikgu bahagia selalu, dikurniakan cahaya mata yang soleh/ solehah dan berkekalan hingga akhirat :)
Lepas ini cikgu siapa ek kahwin ? Cikgu Aidit ke ? Cikgu Halida ke ? atau Mr Mark ke ? tetttttttttttttttttt ! hikhik xD

okay selamat malam semua.. Assalamaualaikum :)

p/s : Yang besar itu NAFSU, yang berat itu AMANAH, yang jauh itu MASA, yang indah itu SOLAT dan yang dekat itu MATI - Imam Al-Ghazali 

4 comments:

Anonymous said...

ooo petik ek :P
kekekeke

fazilah 94 said...

HAHAHA :D peace yooo teacher.. jangan lupe jemput saya makan nasi minyak tauu.. :P

fazilah 94 said...

HAHAHA :D peace yooo teacher.. jangan lupe jemput saya makan nasi minyak tauu.. :P

fazilah 94 said...

HAHAHA :D peace yooo teacher.. jangan lupe jemput saya makan nasi minyak tauu.. :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...