click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Thursday, February 9, 2012

Selamat Hari Lahir Ustazah Alizah :)

Assalamualaikummm :) hari ini saya cuti.. best gile ! toksah pikir pasal kerja selama satu hari.. seronok tauuu.. saya ambil cuti hari ini sebab sempena Ulang Tahun Hari Lahir ustazah Alizah, hehe.. nasib baik Boss taktanya banyak bila approved cuti saya hari tu..urmm, pejam celik pejam celik dah masuk bulan Feb.. lagi sebulan keputusan SPM akan keluar.. siang malam saya risau pasal bende tuuu.. saya berharap  keputusan SPM saya tak mendukakan/mengecewakan hati sesiapa.. Amin ~
okay, tadi saya pergi Sekolah Menengah Tun Syed Nasir Ismail, Johor Bahru.. uhh panjang nama sekolah saya.. bila entah nak jadi pendek.. hehe :D Memang Best bila dapat jumpa cikgu-cikgu yang saya rindu sangat.. bak kata Mr. Mark dah berombak rindu je ni.. cikgu first yang saya jumpa cikgu Hamka, makin handsome.. makin smart.. takdapat nak gosip lelama sebab cikgu kena jaga budak beratur :( pastu jumpa Mr. Mark, perghh care teacher ajak pergi kantin.. pergh excited kitorang :P tapi teacher cakap " pergilah beli air ke minum-minum, bayar sendiri " sobsobs ! pastu jumpalah cikgu tu cikgu ni cikgu tu cikgu ni.. memang best ! rindu sangat tauu :) pastu pergi surau solat zuhur.. perghh syadhu je bila dah lama tak solat kat surau Ar Rahman tu :') dah lama tak rasa solat jemaah ramai-ramai :/ huhu dalam pukul 3 gitu baru dapat jumpa birthday lady ni.. hehe.. busy betul ustazah tahun ni.. nasib baik dapat keluar kejap pergi makan-makan :) dan saya terkejut ustazah saya ini makin kurus.. :D diet rupanya tauuu.. heeeee :D
memang rindu nak dengar setiap nasihat ustazah :) tengok tu  ustazah  tengah bercerita :D 
Ustazah Alizah, saya sayang dia dari dulu sampai sekarang :') yang banyak mengajar saya tentang kehidupan ini.. yang sentiasa sudi memberi nasihat dekat saya time saya memerlukan.. dia lah permaisuri kedua dekat hati saya selain Mak saya.. Ustazah Alizah binti Hj Shaari , Selamat Ulang Tahun Hari Lahir yang ke 40.. memang taksangka, masa kenal ustazah umur ustazah baru 36tahun .. taksangka cepatnya masa berlalu.. saya doakan semoga ustazah sentiasa memperolehi kesihatan yang baik dan tabah dalam meniti arus duniawi ini :) Terima Kasih sentiasa doakan saya berjaya dan menjadi anak yang solehah.. Insya Allah :') nanti bila saya dah puas bahagiakan Mak dan Abah saya, saya kenalkan ek calon suami saya kat ustazah.. hehe.. sebab ustazah pernah cakap, kalau nak kahwin jumpa ustazah dulu.. biar ustazah uji dia dulu hehe :D Maaflah tahun ini tiada hadiah daripada saya sebab tak sempat nak cari.. tapi saya harap apa yang saya buat hari ini cukup buat ustazah tetap tahu saya sentiasa memerlukan nasihat dan doa ustazah dari jauh :') akhir kata, saya sayangggggg ustazah dunia dan akhirat ,insya Allah :') Semoga Allah merahmati kehidupan mu,cikguku :) 

p/s : wah touching bila ingat setiap kenangan dengan ustazah Alizah :') semoga kenangan itu tetap untuh di ingatan ini :)

Assalamualaikum semua.. terima kasih sebab ramai yang rindu saya.. hehehee :D 

2 comments:

Anonymous said...

part tu jugak yg die ingat... aiseh... x best btul entry ni... klu ade 'dislike', mmg dah 10 kali teacher klik! kekekekekeke

fazilah 94 said...

HAHAHAHAHA.. teacher jahatnyaaaa.. :P :P ek eleh , marah lah tu tak taip pasal teacher sgt.. hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...