click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Thursday, December 8, 2011

Adil ke ?

Assalamualaikum..
hari ini saya penat..penat sangat pergi library dengan SuperBestFriend :) tapi Best sangat ! sangat best yooo ! sebab dapat ketawa-ketawa, usik-usik, dengki-dengki, cerita-cerita..eh kan gi library..tapi takde pon cakap study-study ? hehe xD Maaf saya terlalu gembira dapat berkumpul dengan mereka.. Lupa semua masalah yang dihadapi hari-hari sebelumnya.. Korang memang happening :) 
tapi ku sangka panas hingga ke petang rupanya hujan di tengah hari ..huwaaa :/ sedih ni.. kenapa ramai sangat nak suruh saya makan hati ? tahu tak takbagus makan organ dalaman .. nanti takmasuk apa belajar.. ish ish ish.. kejamnya siapa buat saya macam ini ? takpelah, tabahlah duhai hati..jangan sangka lautan duri tiada yang selembut fabrik..* okay saya dah melalut.. pikiran ke laut..
Semoga semua orang paham.. sebab saya manusia tak mampu nak puaskan hati semua pihak dalam satu masa.. saya takda kuasa.. cuma ada sekeping hati yang nurani * hahaha geli ! :D
k lah, chalo betehhh..Assalamualaikum..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...