click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Tuesday, July 26, 2011

coretan minggu lalu :)

Assalamualaikum semua :) 
wahh ! mari mari saya mahu bercerita sedikit tentang coretan kisah suka dan duka sepanjang minggu lalu :)
kita mulakan cerita dengan hari khamis yang lalu..
~ Khamis, 21 Julai 2011 ~
haiyaaa ==' pepagi lagi aku dah nangis ..mana rezeki nak masuk kan ? pepagi dah bersedih..huhu..entahlah,emosi sangat tidak stabil saat itu..TAPI kan..nak tahu ak..sesungguhnya Allah itu Maha Pengasih akan setiap hambanya..sebab Dia tak pernah biarkan aku terus hanyut dengan perasaan sedih dan terkilan itu..kerana pagi itu ada penyampaian hadiah bagi pertandingan mencipta blog bagi unit beruniform/kelab/permainan dan lain-lain..dan blog Kadet Pertahanan Awam telah mendapat tempat ketiga :) wahhh ! alhamdulillah ! sangat bersyukur..sebab tak percaya pon akan menang tau..mana taknya setiausahanya kan malas nak update blog KPA tu..haha :D blog sendiri boleh lah ..sesuka hati membedal je update mengikut gerak dan kata hati aku :) hihi..
urm, i GOT it ! ^_^

maaf ye..tak dapat nak bagi semua rasa jajan ini..saya hanya bagi kepada yang betul-betul banyak membantu saya bersama-sama mencipta blog KPA itu :)
*my sweetsour pon saya tak bagi tauu :P hehe by the way..TERIMA KASIH untuk semua yang sentiasa menyokong Kadet Pertahanan Awam TSNI :)
 you lah :)
p/s : sedih ending drama ANNISSA kan ? huhu -_-
~ Jumaat, 22 Julai 2011 ~
~ OMG :) terharu sangat bila nampak Ustazah Alizah pakai telekung pemberian aku 3tahun yang lalu..ingatkan cuma perasaan aku je bahawa telekung yang ustazah pakai itu hadiah pemberian aku dahulu (yelah ,dah 3tahun kan,aku pon ingat-ingat lupa gitu) masa lepas solat duha' terserempak dengan ustazah yang masih bertelekung..dan ustazah pon kata "masih ingat tak telekung ini" ..wahh ! ustazah ini selalu buat saya rasa terharu macam ini kan..heee :D  dan malam itu..

i'm speechless :')
dan....
apapapun ...mengenali , menghormati dan menyayangi ustazah adalah kenangan terindah dalam hidup saya :')
~Sabtu, 23 Julai 2011 ~
~ hari ini dalam sejarah..aku masuk pertandingan memasak bagi unit beruniform di sekolah..apehal entah aku hari ini..masak sesimple nasi goreng pataya pon boleh jadi susah bagi aku..adeyyy = =' memanglah kat rumah aku boleh memasak pelbagai jenis juadah..tapi bila bab-bab menghidupkan api guna kayu api dan arang ni..aku betul-betul surrender seh..huhu.. balik rumah baju tudung semua berbau asap..ish ish ish..cikgu, saya taubat masuk pertandingan memasak tanpa guna dapur gas..apapun,dari peristiwa ini aku belajar sesuatu..belajar bersyukur dan menghargai nikmat yang sentiasa Allah kurniakan kepada aku selama ini..Alhamdulillah..kat rumah ada dapur gas,tong gas so nak masak apa-apa just petik je..huhu..ya Allah,nikmat sekecil ini rupanya besar sangat jika kita tahu menghargainya :') ~
hasil air tangan aku dan ahli kumpulan perempuan KPA ialah seperti dibawah ini :)
dan ini pulak hasil air tangan sahabat-sahabat aku :)

I Love You guys :)
okaylah..itu je coretan serba sedikit tentang minggu lepas..okaylah byeee :)
Assalamualaikum w.b.t. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...