click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Saturday, May 7, 2011

SELAMAT HARI IBU SEMUA ;)

Assalamualaikum...hai hai hai..kita bersua lagi wahai blog..hehe
demi ingin mengucapkan SELAMAT HARI IBU pada hari ini..akan ku gagahi diri ini daripada meja belajar sebentar..hehe :D
ucapan khas ditujukan kepada my beloved mum..
PUAN SITI ZALIHAH BT Hj SULEIMAN..;)

nak cakap terima kasih pon rasanya tak sama dan tak ternilai dengan segala pengorbanan mu kepadaku hampir belasan tahun lamanya...
i LOVE LOVE LOVE you so muchhh ! thnx being the superbb mom for me ;)
secondly..to my ADVISER..
PUAN ALIZAH BT Hj SHA'ARI..
Terima kasih sentiasa menjadi penasihat yg terbaik utk saya..yang sentiasa membawa saya meraih cintaNya yang hakiki..
I LOVE LOVE you so much ;) thnx a lot being the superb "umi" for me ;) hehe ^_^
dan ucapan khas juga ditujukan kepada GURU-guru yang sentiasa sudi jadi ibu yang terbaik utk aku ;)
actually semua guru-guru disekolah ibarat seorang ibu untuk aku juga..tetapi saya beri penghormatan khas buat mereka semua diatas ini...mereka terlalu banyak mengajar aku tentang makna kehidupan ini..ketabahan dalam diri mereka semua inilah, yang sentiasa menjadikan aku semakin tabah juga melayari kehidupan ini ;)
minta maaf diatas segala perilaku yang kurang elok dan menyinggung hati semua..
♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ I Love You So Much (ILYSM) ! ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥
“ Untuk semua wanita,
yang selalu memiliki cinta kasih,
yang tak akan pernah habis untuk dibagi,
SELAMAT HARI IBU….;) 

peringatan untuk diri ini dan semua teman..
" Apa yang penting janganlah kita menyakitkan hati ibu kita..Biarlah ibu kita menitiskan airmata kegembiraan,dan jangan buatkan ibu kita mengalirkan airmata kesedihan..kerana ia sangat menyedihkan bagi mereka " muhasabah diri ;)
assalamualaikum ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...