click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Thursday, March 31, 2011

kenangan TERINDAH ;)

Assalamualaikum..orang kampung semua ;) hehe
mari mari..saya mahu bercerita tentang aktiviti yg berlaku dalam hidup saya 
SEMALAM / RABU / 30.03.2011 ...
saya mulakan pagi dengan satu perasaan yg sgt takut..tp hanya tawakal je yg mampu saya lakukan..
pukul 6:30 gitu ,ada orang meseg bagi semangat kat saya..terima kasih byk2 ea ;) saya sangat menghargai dan SGT terkejut terima mcg dr kamu pd waktu sebegitu ;)
then,dgn lafaz bismillah saya masuk sekolah SDJ ...perasaan takyah cakap lah macam ne masa tu..saya CUBA CUBA CUBA utk sntiasa cool..takmo panik..pastu,undian diadakan..sekolah kami telah menjadi PENCADANG / KERAJAAN dan PEMBANGKANG adalah MAKTAB SULTAN ABU BAKAR..pehhh ! hebat tak ? haha..rasanya kalau tak bertanding pon dah tahu sapa pemenang nya KAN ? hoHOho ..sebelum PEMBAHASAN dijalankan kami dikuartin selama 1/2 jam di satu bilik ;) 
jangan fokus kat budak sebelah kiri tu..fokus yg kanan..COMEL KAN dia ? hehe ^_^
PEMBHASAN bermula...saya sebagai MENTERI KEDUA cuba BERBAHAS dgn sebaik mungkin ;) seperti sedia maklum ,kami kecundang ditgn sekolah EC..hoHO..takpelah..takde rezeki nak buat macam ne kan ? ;) anyway..terima kasih kepada cikgu AKMALIA dan suaminya yg BANYAK mengajar saya tentang cara menjadi seorang pembahas yg terbaik ;) THANX a lot cikgu ;) 
lepas tu kan , aku ,ayu , hajar dan susi telah mengadakan sesi luahkan perasaan di kantin sekolah tersebut..mcm2 kami cerita..sorang2 kena soal mcm2 tentang life kami..hehe ;D 
balik dr sekolah SDJ kami pon menaiki kereta cikgu ZALILAH ;) BEST GILA tau..ktorg dalam kereta tak senyap langsung..membebel je..hehe..maaf cikgu..;) sampai merayu2 minta ckgu bawa ktorg pergi jalan2..hehe ^_^ 
maaf,,,gmbar cikgu terpksa saya edit begitu..nanti cikgu POTONG markah LISAN BM saya ...habislah saya kn ? heheh ^_^
yang BESTNYA, cikgu ikutkan juga rayuan serta cadangan kami tadi..hehe..cikgu membawa kami ke McDonalds' ;) heheh..SERONOKNYA ! haha...sperti biasa ,aktiviti mengkaji kisah2 cikgu TSNI telah kami jalankan..hehe :D cikgu pon telah menggorek rahsia kami juga..pandailah cikgu ;) cikgu, apa2 tentang saya dengan cikgu itu tiada apa2 tau cikgu..janganlah cikgu salah paham lak ;) anyway..kami ucapkan banyak2 terima kasih kat cikgu ..sebab sudi melayan kerenah kami, belanja kami makan,belanja kami aiskrim dan bg tips macam ne nak jadi SEORANG menantu yang baik..hehe ...kami minta maaf juga..jika ada terlanjur kata, sikap dan perbuatan yg kurang senang dimata cikgu semalam tentang kami..mohon maaf sangat2 ! KAMI SAYANG SANGAT, cikgu..TERIMA KASIH lg sekali ea cikgu ;) 
KENANGAN ;)

lepas makan2 ni..kami pon sampai kat sekolah balik pukul 4:30 gitu..pergi kelas jap..then terserempak dengan PUAN ALIZAH ;) wahhh ! rindu kat ustzh..susah skrg nak bersua ngan ustzh..nak bgthu kat ustzh pasal saya masuk PEMBAHASAN pon tak sempat..ustzh ajak bebual2 di tempat infomasi tu...BANYAK USTZH cerita..BEST ! RINDU nak dgar ustzh cerita2 mcm masa form2 dan form3 sllu kat dalam kelas..terubat sikit rindu ;) entahlah ekk..agak rasa terpegun juga dengar kisah hidup ustzh..ustzh ,drpd kisah ustzh itu..saya harap dapat saya jadikan contoh utk terus tabah hadapi ujian yg mendatang..;) terima kasih ea ustzh sudi spend time dengan kami semalam..;) we LOVE you ♥ ♥ ♥ ;)
ITULAH kisah yg berlaku semalam..kisah itu buat saya tersenyum spjang hari semalam..terima kasih semua ;)
baiklah...saya mahu menyambung membaca buku "keranaMu ku berubah"..bye~
assalamualaikum ;)

1 comment:

nabilah said...

sye bngee ade kaka angkat cm akak
truskan usaha akak ye ^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...