click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Friday, February 25, 2011

home sweet home ;)

Assalamualaikum..
home sweet home ;) hehe
alhamdulillah..pengalaman pertama kena tahan diwad buat aku rasa gerun gila..huhu
tapi ingat terus okeh lepas balik tadi..rupanya nak kena juga gi klinik swasta..huhu..
sakit ni kalau nak baik kena juga habiskan duit mak aku.huhu
alang2 dah gi klinik swasta minta lah sekali surat MC..mana tahu dapat cuti dari buat kerja2 rumah kat umah ke..heheh :D
terima kasih kepada yg sudi mendoakan kesihatan saya ;D
tak lupa juga kepada seorang pelajar STF semalam yg sudi teman saya masa saya hampir pitam semalam kat PERSADA..THANKS A LOT awak..tak sempat nak thu nama awak sapa..thanks a lot ! :')
walaupon terbit juga rasa terkilan kat hati aku semalam..tapi nak buat camne kan..orang dah tak sudi tak akan aku nak paksa..daripada situ aku belajar something dalam hidup aku..
betul lah orang kata 'orang sakit ni hati dia sensitif gila'..huhu..tapi seriyes lah aku memang sakit sangat semalam..seluruh badan aku menggigil,..bayangkan nak telan air liur macam telan BATU ! huhu..bengkak tekak aku rupanya..
huhu...entahlah..memang perasaan terkilan tu terasa sangat semalam..huhu :'(
hee :D urmm..mana tak sakit kalau dah STRAIGHT je gi sekolah bulan ni..bayangkan ahad pon kena gi sekolah..huhu..
okeh okeh..be strong k fazilah.,..harap fazilah cepat sembuh k..insya Allah..kamu boleh hadapinya sendiri ! bak kata ayuanggap dugaan ni macam main badminton. tuhan bagi dugaan kau smach sekilas jer.." thanks sahabat..
taklupa juga buat hajar dan ayu..yang sudi doakan aku cepat sembuh..dan semua kawan2 dan cg2..
terima kasih banyak banyak ! :')

p/s : terkilan gila tak dapat makan masakan mauludrasul tadi..huhu..takpelah..takde rezeki aku kot..:(
semalam aku tidur dengan tenang..tanpa dibayangi wajah yang sama beberapa hari lepas..huhu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...