click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Wednesday, January 19, 2011

"study hard fazilah" says her ;)

Assalamualaikum..
hai hai hai..
lamanya tak bercerita2 di blog saya ..heee ;D
urmm..So much things happened but i rather to speak off ..uhh = ='
smakin hari..umur aku semakin meningkat dan lagi sebulan akan berganjak kepada 17years old !
woww ! semakin hari aku semakin hampir meninggalkan zaman persekolahan aku..mesti rindu kan ? sumpah mesti rindu gila ! dan semakin hampir aku untuk menduduki SPM..jika ada yg tanya aku dah bersedia atau tak..mestilah belum kan..aku masih tergapai2 lagi mahu menyelesaikan seteng seteng soalan2 addmath dan prinsip akaun..aku masih belum arif dgn mudah utk menyelesaikan nya..ya Allah,terangkanlah hatiku ;) 
seperti biasa setiap kali aku jumpa my advicer,Pn Alizah ..dia akan ucapkan dua words penting pd aku "study hard" ..terlalu tinggi harapannya untuk melihat aku berjaya :') ya Allah permudahkan lah yang sulit untuk aku lakukan dan hadapi..bantu aku mengawal emosi serta tekanan aku dalam aku menuntut ilmu MU ini ya Tuhan ;) 
aku harap bila aku sedih/rasa lemah ..aku harap aku akan terus senyum dan ketawa..
Biarlah hujan di dalam hati,pasti ada pelangi yang menanti..InsyaAllah...;)
entahlah..i feel..i alwys make mistakes..and I alwys do wrong..and so on..
smetimes I have did wrong..I have made mistakes..and smetimes I dont know how to go back to that place where everything was right..Smetimes I dont know how to make it right..*ceh speaking..mcm tak caya je..grammar abis aku bedal ! =,= HAHA
manusia kan mana pernah sempurna melainkan kekasihNya kan..tapi Allah suruh kita menjadi yang terbaik..so elakkan lah daripada melakukan kesilapan k fazilah,.,u can do !
YA Allah..may there always a way back,whenever we do err,whenever we do wrong, whenever we stray from the path of rightness..Amin ya rabbal al amin ;)
kita semua adalah manusia biasa..taksalah jika kita saling ingat mengingatkan ;)
okeh..i need to say GOODNIGHT to all..and org yg sudi teman dan chat aku diFB tadi..sgt teruja ;) haha biarlah nama dirahsiakan..;D
hehe..Assalamualaikum..;) selamat bercuti thaipusam..;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...