click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Friday, December 31, 2010

Selamat Jalan 2010 ;( Assalamualaikum 2011 ;)

Assalamualaikum SEMUA ;)
uhhh ! tak terasa sungguh tahun 2010 akan berakhir secepat ini..pelbagai manis,masin,pahit,tawar,masam, dan pedas telah aku lalui sepanjang tahun ini..Alhamdulillah sesungguhnya aku bersyukur kehadrat Mu diatas segala kurniaan yang telah kau limpahkan kepada hambaMu ini..tanpaMu mungkin aku tak mampu melalui asam garam kehidupan ku ini..
tahun 2010,apa yang telah berlaku ia ?mari baca corat coret tahun 2010 dalam hidupku ;)
urmm..aku ingat lagi aku menangis macam nak rak sebab sedih gila bila sahabat2 aku mahu pindah ke Sek.Teknik&SBP..wooo..aku sangat sedih time tu..pelbagai kenangan antara kami berlegar2 je dikepala time tu..sesungguhnya aku amat menyayangi mereka ;) 
tarikh 19/02/2010 aku tidaklah memberi makna yang terlalu istimewa..tetapi cukuplah diatas kurnian Yang Maha Esa keatas umur yang telah dipanjangkan ini..syukran ;) aku mampu bernafas dan bernaung dibawahNya lagi..ALHAMDULILLAH ;) terima kasih diatas ucapan Selamat Hari Lahir hari itu ;) aku sangat menghargai walaupon sekadar ucapan ;D ia dah bermakna besar utk aku..
awal bulan Mei 2010 tercipta lah sebuah persahabatan yang aku amat sayang sampai skrg..Hi5 entahlah tiba2 terjadi group plak ,sedangkan semua dulu ni tak sehaluan..huhu..siapa tahu kuasa Allah kan ? ;) walaupon kadang2 pendapat kami bercanggah tapi kami akan cuba untuk memahami antara satu sama lain..biasalah persahabatan mana ada yg tak pernah goyah dan tak selisih paham..fitrah manusia..;) walau apa pon kelemahan Ayu,Hajar,Susi dan Chela..aku akan terima seadanya mereka sebagai teman dan penghibur aku ;) cukuplah sekadar mereka menerima aku sebgai kawan itu sudah amat aku hargai ;)
semoga pershbtn kita akan kekal dan sentiasa diberkati Illahi ;) korang ILYSM !
18/07/2010-22/07/2010 juga adalah kenangan yg tak mungkin aku lupakn bersama kawan2 baru drpd sekolah@daerah yg lain..kami bersatu dlm mencapai misi kami..kami hadapi susah senang bersama2 sepanjang hampir seminggu kami di Kem Sekakap dan Tasek Utara JB ;) Alhamdulillah Johor telah mjdi Johan Kesluruhan dlm Kem Prgkt Kebangsaan Kadet Pertahanan Awam..
ILY korang..aku rindu lah kat korang..terima kasih spjg kita bersama korang jaga aku dgn sebaiknya ;)
29/09/2010 buat pertama kali aku celebrate bfday ustz jazim..huhu..rasanya ustz byk bantu aku bila aku susah ,kami rapat sejak aku mula berjinak2 masuk bilik disiplin melepak..hehe ;D bila ustzh takde..dialah yg byk lah juga bantu aku..hee ;D Encik Ahmad Jazim,terima kasih utk semua..kalau mmg betul ustz(PAKCIK) pindah tahun 2011,jaga diri dan KESIHATAN ok ! jgn lupa anak saudaramu ini tau :P haha

one day,aku tak sangka gila aku akan hadapi ujian ini..ya Allah sesungguhnya aku tak mahu 'kehilangan' nya..semoga keajaiban akan berlaku utk membetulkan apa yg telah terjadi..for ur informtion ILOVEYOU n NEVERFORGET you ..diatas semua ini kami(hi5) telah mmperbykkn muhasabah diri..mungkin masa telah mengubahnya..maafkan kami >_<
13/11/2010 tarikh bersejarah aku bila aku buat pertama kali mmbuat ucapan(ucapan ke ? haha entahlah) dihadapan org yg aku tidak kenal sgt..huhu..for what? TUNAS BIStARI lah punya kerja..hehe..kami telah membuat pembentangan laporan syarikat kami dah Alhamdulillah kami dpt NO3 ditwaskn oleh S.Sultn Ibrahim dan S.Tun Fatimah..thanks a lot cg zehan sbb bimbing kami sehingga ke situ ;)
look ! lihatlah aku yg segan mau hidup,tp mati tak mahu..HAHA (peribhsa apalah aku guna) hihi^_^
18/11/2010 hangout ! bersama my SuperBestFriends ;) hoho..rindu nya time ni ..yelah dah lama rasanya tak berkumpul sama2..byk cerita yg kami kongsikn ..hee ;D ILYSM korang ! ;)
but lepas ini..rasa rindu itu akn kembali dtg yelah lepas ni bila pulak kita dapat berkumpul sama..myb lepas SPM kutt..huhu..>_<
31/12/2010 buat pertama kali setelah aku mencari kekuatan selama sebulan ini untuk hanya menanyakan khabar kepada my advicer,PN Alizah ;) hoho..sangat teruja tadi dapat chatting ngan ustzh..telah aku cuba luahkan apa yg ada dihati ini..ALhamdulillah..dia terima dan sgt memahami ;) sungguhnya aku tak mahu 'kehilangan' nya lagi..dan alhamdulillah juga,her husband tak dpat apa2 arahan utk dipindahkan balik ;) yahoo ! syukran ;) ILOVEYOU ustzh ;)
hoho..u the best lah ustzh ;) thanks for ALL ;)
okeh ! sampai disini sahaja corat coret yg dpat aku ceritakan pd smua tentang kisah hidupku dalam tahun yg bergelar 2010 ini..tahun 2010,selamat melabuhkan tiraimu..kenangan dan kepahitan yg berlaku akan aku semat dikotak pikiran ku..terima kasih kerana semakin mematangkan aku..;)
tahun 2011,assalamualaikum..;) SELAMAT DATANG..semoga kau mewarnai lagi kehidupanku..
kepada smua ; aku minta maaf diatas segala keterlajuran aku sepanjang menjadi kawan korang..sama ada secara tidak sengaja mahupun tidak..terima kasih juga diatas dorongan dan nasihat yg dihulurkn kpd diri ini..may Allah bless you...All the best in 2011 ! ;)
ASSALAMUALAIKUM semua ;)
 dan 
2011 ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...