click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Thursday, December 30, 2010

JOM BERKENALAN ;)

ASSALAMUALAIKUM ;)
JOM kita berkenalan si pemilik blog ini..heee ;D hanya seorang pelajar biasa ;)
1) Buat entry bertajuk SEGMEN JOM BERKENALAN
2) Paste banner jom berkenalan dalam entry anda (kalau nak letak kat sidebar pon takpe).. linkkan ke entry ini. CLICK HERE
3) Jawab 7 soalan berikut :
apakah status anda?
urmm..status..hoho..biasalah dah kata budak masih sekolah mestilah masihhhh.............
hehe
ceritakan tentang diri anda..
ermm..nama saya Siti Norfazilah binti Tumiran..saya merupakan anak bongsu dan sorang sahaja anak perempuan dalam adik beradik saya..saya masik berumur 16 tahun (ehh dah nak naik 17 tahun okeh..haha)..saya bersekolah di SMkTSNI yg memberi 1,000,000 kenangan spjg saya disitu..;) saya punya seorang ibu yang sgt menyayangi saya..i love you too much mom ;) bila saya tak jumpa dia sehari woo menangis woo..rindu >_<..saya sayang Allah..saya sayang kekasihNya..saya sayang ibu saya..saya sayang keluarga saya..saya sayang cikgu2 saya..saya sayang kawan2 saya..saya sayang semua ;)
okehh itu je tentang diri saya yang mampu saya ceritakan..;)
ceritakan tentang blog anda
blog ini dah lama wujud sejak saya ada internet dirumah..bila erkk..2009 kutt...tp mula aktif tahun ini bila saya mula mahir dalam selok belok blogger ini,..hehe..cetek IT sikit..;)
saya mahu berkongsi rasa suka,duka,pahit,manis,masam,tawar dalam kehidupan saya serba sedikit kepada semua..tentang kehidupan sebagai hamba Allah selaku seorang pelajar disekolah ;)
apa pandangan anda tentang dunia blog?
urmm..ia membantu saya merapatkan hubungan silaturahim dengan kawan kawan baru serta yang sudah lama kenal..mereka akan memberi skongan dan teguran yang sepatutnya kepada saya..saya suka bertukar pendapat dan berkongsi cerita dengan kawan2 yg baru..memberi skongan kepada yang memerlukan..;)
nasihat anda kepada rakan-rakan yang baru nak buat blog
cubalah..blog akan membuat kita tenang berkongsi serba sedikit kegembiraan dan kesukaran menghadapi kehidupan yang sebenar ini..;)
nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda
haha..keunikan ? adoii..manalah ade keunikan di blog saya ini..cuma bg saya ,keunikan yang ada di blog saya ialah my follower yang saya tak sangka gila akan mengFOLLOW my blog..saya sangat menghargai..thanks ALL ;)
sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
urmmm...saya bila ia ? entahlah erkk..insya Allah selagi masih ada ruang dan kesempatan masa yang diberikan oleh Nya..insya Allah saya akan terus mengupdate my blog..;)
tag 4 orang rakan blogger
ahahahah...
siapa ea ? 
♥nuramalinayasmin
♥nurdianaafifah
♥zeenathulazreen
♥noridayumohdsuleiman
+ one ye..
♥norainismail
tak nak buat takpe..nevermind..hanya sekadar mahu berkongsi cerita..
ehhh..kalau mahu..bgthu..sbb blog ini tak boleh dicopy..so email saya k..
cik mirfa..i did it ! hee ;D
thanks sayangss ;) ILY 
ASSALAMUALAIKUM semua ;)

1 comment:

Ainnnn said...

DAH BUAT LAH.HEE :) BTW,THANKS!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...