click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Wednesday, September 15, 2010

aku wanita biasa

knpe knpe ? knpe aku tulis mcm tuh kn ? heee;D
betul lah..mana ade wanita luar biasa plak..smua sama..yg mmbezakn kte kaum wanita adlh kekuatan dlm diri masingmasing mnghadapi ujian Ilahi..huhu

okehokeh..mari kte berbual sktke..berbicara ttg soal hati ini..(ecceh,poyo sehh )

aku wanita biasa..byk kelemahan dan kesilapan yg telah aku lakukan..ttpi sbgai hamba Allah kte tidak akn terlepas dr ujianNya kn..begitu juga aku..:(

ya Allah,berapa lama lg akn aku cube harungi hari2 ini..?
huhu
aku takmmpu nk tipu hati aku lg..
aku rindu~~~
hurmm..
bila aku rindu..aku pejam mata aku kuatkuat, aku ingt balik kenngan kenngan itu..aku tak tipu lg..aku mmg rindu !!

tapi
siapakah aku utk menulis kmbali takdir yg telah ditetapkn Ilahi kn ?
yg aku mmpu adlh terus berdoa , berushe dan bersabar dlm menjalani harihari ini..
setiap ujian Allah adlh kekuatan utk kte terus tabah ! ;)
keep it up fazilah !
cyaiyokk ! hehehe

okehokeh..itu jerk nk bgthu..hahahah :D
moge korg berjaya mnjadi wanita biasa k ! tp akn luar biasa dlm mnghadapi ujian..heee ;D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...