click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Sunday, April 1, 2012

Selamat Datang April :) Saya Kembali!

Assalammualaikum w.b.t.... Hai semua blogger sayang :) Apa khabar ? rindu tak rindu tak ? hehe Maafkan saya sebab lama menyepi..
Kesibukan tugas sebagai seorang suri rumah membataskan aktiviti alam maya saya.. ecewahhh :D Result SPM saya dah terima ! Relationship baru saya sudah bermula ! Kelas Memandu saya sudah pon bermula ! Saya masih menjadi suri rumah tangga sepenuh masa -_- ! Alahaiiii penatttt gilaaaa ! Saya nak cerita banyak dalam ini cerita.. tapi masa tidak mengizinkan saya.. esok saya sambung cerita :) hanya ini sahaja mengubat lara buat semua yang setia.. ecewahhhhh xD
Terimalah lagu Bila April sempena ulang tahun saya dan dia.. *ehhh tetibe xP 
cerita lepas.... huhuhu
Bila April Tiba
Hati Mula Berkata 
Setahun Lamanya
Perkenalan kita
Kapankah Hatimu
Akan ku miliki 
Selama Abadi

Di April yang itu
Kau katakan padaku
Sabarlah menanti
Takkan lama lagi
Kau senyum bermakna
Padaku kau pinta
Berikanlah oh waktu
Kenalilah dirimu

Bila bila April
Aku menantimu Aku menantimu
Dan bila April, bila April
Dapatku pastikan , cintaku ini
Dan bila, bila April
Bibirku pasti akan bertanya
Kapankah kau milikku :)
Tungguuuuuu kemunculan post saya yang berikutnyaaaa... *cehhhh macam buat album je -__- LOL
Selamat Malam + Pagi ! Assalammualaikum !

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...