click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Tuesday, December 6, 2011

Ditelan Mati Emak Diluah Mati Bapak

Assalamualaikum..Selamat Malam semua :)
Kenapa hidup ini selalu menuntut kesabaran yang tinggi daripada kita ? Di mana silap aku ? Aku masih belum cukup KUAT .. Hari ini dalam sejarah, hari yang banyak buat aku Tersentak dan Terluka.. Dari bangun tidur aku dah rasa lain.. hati aku sakit sangat.. bukan sakit hati ke apa.. tapi macam something taksedap akan berlaku.. Aku menangis masa solat subuh pagi tadi.. aku taktahu nak cerita kat siapa kenapa aku jadi macam ini.. Aku tahu Dia sentiasa mendengar suara hatiku :') 
Perkara 1 ; Aku bukan bangunan sekolah untuk kau buat aku macam tu tadi.. kadangkala aku sedar aku takseberapa mana dimata kau.. Aku tersentak sangat tadi bila dapat tahu kau buat aku macam tu.. Kenapa ekk ? Aku ada buat silap ke ? *bila orang buat aku macam ini , aku selalu akan tertanya-tanya.. sebab aku taknak lukakan hati orang lebih-lebih lagi orang yang aku sayang.. Kalau pernah , itu diluar kawalan aku.. Aku minta maaf , aku cuma manusia.. Semakin aku lari Semakin aku gagal dalam membuat percaturan hidup.. Apapun aku selalu memaafkan kau, aku pikir positif je :') 
Perkara 2 ; balik dari sekolah tadi, aku terus online dan update status.. taksangka Awak pulak yang terasa.. Sampai hati Awak cakap kita macam tu.. Jangan salah paham Awak.. Tolong Percaya pada saya.. I'm begging you.. Sudah jatuh di timpa tangga ==' bayangkanlah ingat tak sakit ke ? :/ tapi sekurang-kurangnya saya bersyukur bila saya dapat berterus terang dengan Awak.. Saya taknak jadi seorang yang hikpokrit pada orang yang saya sayang.. Pagi tadi Awak suruh saya lupakan Awak.. Maafkan saya, saya betul-betul takmampu.. tapi saya rela jika Awak lupakan saya.. :') Kasih Sayang itu menuntut pengorbanan.. takpelah :")
Perkara 3 ; Lagi satu hal yang selalu buat aku makan hati.. Dimana silap.. aku takpasti ! Aku bukan giveup tapi aku cukup kecewa.. Orang tak akan paham perasaan kita bila dia tidak duduk ditempat kita.. Itu salah satu bende yang pahit untuk kita telan.. Jika aku rasa aku paling sedih dalam hal ini, tapi ada lagi yang rasa lagi sedih tentang benda ini berbanding apa yang aku lalui sekarang.. Semakin aku cuba, Semakin aku makan hati.. ya Allah :'( Ampunkan aku jika aku silap dan salah dalam hal ini.. bimbing aku untuk aku lebih menginsafi diri.. tiada cara lain selain muhasabah diri.. 
Perkara 4 ; baiklah aku takmampu nak teruskan post ini lagi.. hati aku kembali sakit.. Kalau memang takmahu saya, jangan cakap camtu.. Kalau itu awak nak, ya saya akan Lepaskan -.- Jangan berdendam pada saya ye.. terima kasih kepada yang sudi baca.. Terima kasih kepada yang sudi memahami.. Terima kasih pada yang sudi menemani.. Terima kasih kepada semua :")
Assalamualaikum ~
Sesungguhnya langit tidak selalu cerah untuk kita ^_-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...