click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Sunday, September 18, 2011

Happy Belated Bornday :)

Assalamualaikummm..
dengan tajuk diatas semua sedia maklumkan aku mahu berbicara tentang apa..
Sorry sangat kepada En Mohd Fadzilah dan Cik Zeenathul Azreen diatas kelewatan aku mengupdate tentang ulang tahun hari lahir mereka..kesibukan raya dan trial membataskan aku..sorryyyy :/
ZEENATHUL AZREEN :) 08 OGOS 1994 :)
yang tudung putih tu lah Zee..aku dah lama sangat Berkawan dengan dia..bak kata ehem ehem aku..Kawan bila lagi LAMA Lagi Berharga..aku harap macam tu lah antara aku dan Zee..begitu juga antara aku dengan Ayu, Hajar, Susi, Diana, Amalina, Juliana, Ain Ismail dan semua kawan aku sejak aku sekolah Tadika lagi..:')
Zee memang seorang pendengar yang baik untuk aku..Selalu sudi pinjamkan telinganya sebentar untuk dengar story aku..even kami dah tak serapat dulu aku tetap sentiasa berharap Persahabatan ini tak pernah luput dek masa ..:') Zee, Selamat Ulang Tahun Hari Lahir ye..Sorry aku baru update pasal birthday kau ni..Aku harap kau sentiasa success dalam setiap bidang yang kau ceburi..Semoga kau bertemu jodoh dengan Lelaki yang benar-benar mampu bimbing kau dan jaga kau(haha :D tiba-tiba je cakap pasal jodoh pulak..hihi)..Semoga kau sentiasa ingat aku dan tak pernah lupa persahabatan kita..Beb, ILoveYouSoMuch ! ^_^ ALL THE BEST SPM !!
Encik MOHD FADZILAH ! Guru Addmath yg HEBAT :)
 4 SEPTEMBER 1981 !
hahhh ! inilah Cikgu ADDMATH ku yang hebat..hehe :D cikgu Fadz ni kan memang Handsome dan Hebat orangnya tauu hihi..bila masuk kelas untuk ajar addmath cikgu cuma bawa marker je tauuu untuk ajar kitorang..hebat kan cikgu ADDMATH saya..heeee :D cikgu yang sama nama dengan saya,Selamat Ulang Tahun Hari Lahir ye cikgu..semoga cikgu sentiasa gembira disamping insan tersayang..Semoga bertambahnya umur cikgu yang ke 30 ni..ditambahkan juga ilmu,amalan,rezeki dan kasih Sayang Allah pada cikgu sekeluarga setiap masa :) Saya Sayang Cikgu Addmath saya ! muah muah lah..hehehe :P
wassalam :) terima kasih kepada yang sentiasa sudi membaca catitan berkongsi rasa aku di blog ini..SAYANG KORANG lahh :) :) :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...