click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Sunday, July 31, 2011

Salam Ramadhan :)

Assalamualaikum w.b.t :) 
Alhamdulillah disaat aku menaip post ini aku rasa terlalu bersyukur kerana masih berpeluang bernafas dan merasai setiap nikmat yang diberikan Nya..syukur ya Allah..memberi aku rahmat dan peluang bernafas serta kesihatan yang baik untuk kembali merasai melakukan ibadah dibulan Ramadhan 1432H/2011M :) 
okay ,weet weet..gambar terbaru ini saya didedikasi khas untuk anda semua dan yang tersayang..:) 
klik untuk lebih BESAR :)
yes..aku sangat mengharap Ramadhan kali ini PENUH MAKNA..selepas ini aku tak mungkin dapat rasai peluang berpuasa bersama-sama sahabat-sahabat tersayang (Ayu, Hajar , Susiana)..budak-budak kelas UKM 2010/2011 yang gile2..cikgu-cikgu TSNI yang sporting2..sobsobs :( ohhh damn ! huhu..apapun yang berlaku berjalanlah tanpa henti :) semoga aku dapat buat yang terbaik sepanjang aku menjalani ibadah puasa dibulan ini :) okay fazilah go set ye ! hehe :D baiklah..sempena bulan Ramadhan ini..
saya Siti Norfazilah binti Tumiran ingin memohon maaf kepada pembaca-pembaca blog ini diatas segala salah silap ,kekhilafan dan kenaifan daripada diri ini sepanjang berkarya disini..hik :) 
Di bulan yang Barakah ini AYUHLAH kita perbaiki diri kita kearah daerah yang lebih terarah iaitu ke landasan ajaran Islam yang sebenar..Semoga kalian mampu menjana usaha ke arah memperoleh kemanisan Ramadhan..
mari mari kita baca niat sesama ye 
" 'nawaitu souma godhin ‘an adaa i, fardhi syahri ramadhaana haadzihis sanati lillahi ta’aalaa' " :) 
baiklah...Assalamualaikum semua...
semoga kita sentiasa mendapat magfirah dan keberkatan yang berkekalan daripada Nya :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...