click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Wednesday, November 24, 2010

minggu yang penuh dgn aktiviti baru ;)

okehh ! ini cerita yg dh lama aku mahu kongsikan pada semua..
starting...
~ 12&13 november 2010 ; location : bilik operasi tunas bistari dan menara ansar ; masa : 8:30 mlm hingga 6:00 pagi..
aku ,ayu ,hajar ,susi ,aien ,diana dan farah serta cg Zehan telah menginap di bilik itu sepanjang malam tersebut..hoho..aku mmg taksangka kena duduk situ malam tu..aduhaii..disebbkan laporan ktorg yg belum siap dan slide show yg ape2 ntah tu..cg Zehan suruh ktorg siapkan MALAM ITU juga..ouhhh tidakk ! mmg sgt ngatokk mase itu..tp disebbkan TUNAS BISTARI gagahkan jua utk menyiapkan nya..dan pagi itu aku smpai umah dlm pukul 6:05 pagi...terus mandi solat dan iron baju..then pergi sekolah balik..aduhaii..padat kan jadual ? huhu ..tak sempat langsung nak rehat2 kan badan masa tu..huhu
prensttion syarikat pon berjalan dan ALHAMDULILLAH sekolah SMK TSNI telah mendpat tempat KETIGA..syukur..lagipon saingan amat sengit..kami kalah dgn sekolah maktab sultan ibrahim dan sekolah tun fatimah..huhu..;) anyway,thnks ..tak sangke usaha kami berbaloi..
cuma aku nak bgthu...aku memang dah SAYANG kat tunas ni..tp kenapa perasaan tu hadir masa aku akan kehilangan itu semua..huhu..ya Tuhan..;(
~15 november 2010 ; location : tasek utara,jb ; masa : dr pagi smpai petang ;)
mmg seronok aktiviti disini..walaupon aku dh pernah cuba mase kem KPA peringkat kebangsaan aritu tp aku terlalu teruja dpat buat lagi bersama teman2 tersayang ;) mmg seronok terutama BERKAYAK..sgt seronok okeh ! rase taknak naik ke darat je..hehe antre aktiviti yg lain ialah abcelling dan climbing rock..hOhO..aku mmg kurang berminat..gayat woo ! huhu...tp ia mmg menguji ketahanan kte..mana tak nya..balik rumah satu badan sakit tauu ! aduhh ! lenguh semua tulang2 aku..huhu ..anyway,thnks kepada MPP yg buat program sebegini ;) 
~18&19 november 2010 ; location : SMK TSNI ; masa : sepanjang hari ;)
mmg sedih gila dua hari ini.ialah hari hari terakhir melihat insan tersayang kan ? huhu..aku akan rindu dia,dia,dia dan ramai lagi..huhu.>_< aku dah tak merasa lagi kehidupan persekolah tingkatan4 lagi..lepas ini aku akan menghadapi peperiksaan SPM2011..huhu,,sekjap nya mase berlalu..rasa baru sebulan aku masuk sekolah tu..setiap kenangan yang ada akan tetap dihati aku..kelas 1UKM,2UM,3UM,4UKM,bilik operasi tunas bistari dan bilik disiplin..saya akan rindu setiap detik disitu ! ;((
aku kongsikan gmbar2 yg telah aku capture ;)


 
ini je dpat aku kongsikan ea ;)
~18 november 2010 ; location : City Square,Jb ; masa : 2ptg hingga 6:30 ptg
hangout ! hOhO..sape yg tak gembira kan dpat keluar dgn kawan2..terutme kawan2 yg sgt aku rindui ;) yeahh..sgt seronok gila mase tu ! hehe...kami smpai dlm pukul 2:30ptg then terus cari tempat makan sbb perut kami mmg tgh KELAPARAN sgt..hOhO,,tp mencari dan memilih tempat makan mengambil masa stgh jam..last2 makan diVivo..hOhO..itu satu cerita..blom lagi memilih makanan sbb aku mngmbil masa hampir stgh jam utk memilihnya..adoii..masak kau ! hehe..kami makan sambil bebual2 ttg segala yg mahu dikatakn..mmg seronok ok ! dan lepas makan kami shopping ;) heee 
ini gambar yg sempat aku ambil buat kenangan ..i love you korang ! enternal friendship ;)

inilah hasil yg telah aku lakukan semasa aktiviti shopping dijalankan..hehehe
~19 november 2010 ; location : Danga Cruise ; masa 8 malam hingga 10:30 malam
mmg teruja gila naik kapal..bukn sekadar naik tapi dpat makan lagi..wahhh..bestt ! malas mahu bercerita so follow the pic ;)

i love you TUNAS BISTARI ! ;)
ok sampai disini post yg dpat aku kongsikan...;) anyway..aku sayang setiap kenangan yg berlaku dalam hidup aku..thnks ya Allah..alhamdulillah ;)

p/s : tetiba aku rindu hi-5 aku dan dia..hOhO..tp ingt ke diorg kt aku cm ne aku ingt diorg ? hOhO >_<
i really miss you ;( sangat rindu !



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...