click click :)

ya Allah :)

;) terima kasih

Thursday, December 6, 2012

Selamat Datang ke JOHOR :)

Assalamualaikum w.b.t...
Selamat Datang ke Johor kepada Encik Hafis Hasan dan Nur Syahidah Nazaruddin :D
dan
Selamat Pengantin Baru kepada Abang Long saya.. Mohd Roslan dan kakak Ipar saya,  Salsiah..
okay, mari saya ceritakan 3Hari 2Malam mereka dirumah saya.. hehe :'D
Firstyly, Terima Kasih kepada mereka sebab sudi bertadang ke teratak saya.. hihi :')
Saya taktahu nak cerita macam ne sebenarnya..
Hmm biarlah gambar yang menafsirkan segala-galanya :')





Terima Kasih sebab sudi teman ummi balik johor dan Minta Maaf diatas segala kekurangan sepanjang kalian di rumah saya :')
Yes ! Yes ! Hafis nampak gemuk time ni.. haha :DD

Dia gemuk Dia nakal Dia suka ejek saya Dia gediks Dialah jantung hati saya.. *klon saya masa kecik :')*

My toiletmates, my hearts, my sweeties, my bestfriends, my family's members and I hope they know.. In shaa Allah, anything happen I will stay with you sayang :D
Apapun yang terjadi, saya mahu sentiasa berada disampingnya.. Menemaninya selalu.. Ingin selalu berada dalam dakapannya.. Tanpanya saya mungkin tidak mampu untuk berdiri dan bertahan sehingga hari ini.. Kasih sayangnya mengatasi segala-galanya di dunia ini.. Semoga Allah sentiasa melindunginya selalu.. Mak, I Love You :') Love you so much!!
Dear Encik Hafis, hoho :)
Saya taktahu nak cakap camne, terima kasih bebanyak sudi datang dan bertadang dirumah saya.. Saya minta maaf sangat diatas segala kekurangan yang ada sepanjang awak berada di Johor Bahru.. Bila saya teringat semua ini, saya macam tak percaya yang saya pernah bawa seorang kawan lelaki datang rumah dan bermalam di rumah saya.. haha :'D dan yang paling tak sangka, awak sudah mengenali semua ahli keluarga saya.. Keadaan rumah saya yang tidaklah seberapa dan Hubungan kekeluargaan keluarga saya tidaklah sebahagia keluarga orang lain tapi saya berharap awak selesa dengan kelakuan abang-abang dan saudara saya.. Saya harap awak tak serik untuk datang ke Johor lagi.. Pintu Rumah saya sentiasa terbuka untuk Awak :') Jujur saya kata, saya cemburu bila sejak balik UTM, Mak saya selalu sebut pasal awak.. Tanya macam-macam pasal awak.. Abang-abang saya pon selalu kirim salam dekat awak.. Sikap awak yang terbuka, ringan mulut dan suka tersenyum membuatkan keluarga saya senang akan kehadiran awak.. dan akhir sekali, saya berharap.. Apapun yang terjadi dalam hubungan persahabatan kita.. Ia tidak akan menjejaskan hubungan awak dengan keluarga saya.. Keluarga saya sentiasa mengalu-alukan kedatangan awak ke teratak rumah kami lagi.. :') 
Jangan serik ye wak.. 
a part of me :)

Okaylah, sampai sini sahaja post saya untuk malam ini.. In shaa Allah, ada masa dan keizinan saya update lagi ye..
Selamat Malam semua..
Assalamualaikum w.b.t...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...